Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 kjenner et par, der mannen skryter kona opp i skyene hver gang de er ute på fest. spør andre "er ikke kona mi vakker, man kan ikke engang se på henne at du har vert gravid! jeg føler meg så heldig så har en så perfekt kone!" hvorfor sitter noen på denne måten? jeg har aldri opplevd noe lignendes før. synest det er litt spesielt. eller?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Nja, spesielt er det. Men jeg hadde blitt glad om min mann holdt på slik. En liten stund iallefall.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Det er litt *pjuk*......... Men alltid koselig å få litt skryt. Trykk på LITT! Hadde ikke orket konstant smisking/skryting!!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Hmmm.. nei, det er ikke vanlig her på anonym der alle mennene er noen utro svin, men tro det eller ei,noen menn er faktisk glad og stolt av kona si!! Vet det, det er ikke til og tro, men det er sant..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 jeg hadde likt visst mannen min var så stolt over meg.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Ikke vanlig.Men burde være mer vanlig.Selvfølgelig er det koselig:)!!!
Mamsen86 Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 Tror de fleste mannfolk gjerne kunne plukka opp det der, for det skulle vært fler sånne menn, som er STOLTE av de nydelige konene/damene/samboerne sine!!! :-)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #8 Skrevet 10. august 2008 Sånn er mannen min også.. Når han er på fest med kameratene så snakker han om hvor stolt han var av meg under fødselen og snakker om når han så lillegutt for første gang så grein han og ditten og datten.. Bare fyllesnakk rett og slett.. Man legger lite merke til det når man er vandt med det.. Men er ganske normalt tror jeg, med noen.. Menn er jo rare da, noen tror det gjør dem feminine hvis de snakker om dama si over hvor snill og vakker hun er og sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå