Gå til innhold

Reisetips til Alcudia -Mallorca?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal med en 1 åring til Alcudia i september. Noen reisetips? Hva har de av norske bleier/grøtmerker og middagsglass der nede? Noe jeg burde tenke på å ta med hjemmefra?:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har det seg slik at man har bleier og grøt i Spania også. Om de har norske bleier som coop bleier, x-tra våtservietter og tine grøtblanding tviler jeg på, men pampers og nestle kommer du ganske langt med det også. Så har de sikkert en svensk restaurant så man får trygg mat som man kjenner til. Ellers finnes det også Spar butikker hvor man finner det meste av det man har her hjemme. Husk bare at sterilan deodorant i utlandet heter rexona (eller noe lignende)!

Skrevet

Heia :)

Vi var i Alcudia i juni, dere kan bare glede dere :D Fantastisk der :D

Hvis dere har plass i bagasjen ville jeg ha tatt med grøt til oppholdet, da utvalget der nede er veldig dårlig....

Bleier har de, men det er veldig dyrt.....8-10 Euro per pakke. Og tom. dyrere for badebleier....Vi brukte 500 kroner i bleier og badebleier på 2 uker.

Middagsglass har de ganske bra utvalg av, de også noe dyrere enn hjemme. Men man kan jo ikke ta med seg alt hjemmenfra heller:D

Våtservietter får du kjøpt der nede, men de er veldig parfymert. Men vi brukte de, og det gikk helt bra med huden her i gården altså:D

Noe mer du lurer på så spør:D

Skrevet

Vi og skal til Alcudia i september, i slutten av sept:) Gleder oss masse:) Trenger man å ha med reiseseng til barnet? Det lurer jeg på...

• 1 måned senere...
Skrevet

Takk for nyttige svar. Har jo vært på Mallorca før, men aldri med barn, så er nettopp slike ting som bleiepriser etc som er kjekt å vite...

Om du må ta med reiseseng eller ikke må du kontakte hotellet ditt / reiseselskapet for å sjekke. Vi reiser med Ving og da kan man leie seng til barnet for noen euro i uka. De fleste hotell har sprinkelsenger til utlån, men kan være lurt å gi beskjed på forhånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...