Småbarnsmor med frysespire Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Vi har nettopp fått tørketrommelen til foreldrene mine og jeg må si jeg er litt usikker på hva som kan tørkes inni der. Vet at håndklær og sengetøy er bankers, men hva annet?? Tørker dere bukser, gensere, sokker og undertøy inni der? Jeg vet at klær er merket om det ikke tåler tørketrommel, men betyr det at alt annet kan tørkes der?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Tidligere tørket jeg det meste inni der, men siden en del klær krymper litt og tørketrommelen bruker en del strøm, så tørker jeg bare håndklær og sengetøy i den nå. Alt annet henger jeg på tørkestativet. Alt som ikke er merket går vel an å ta i trommelen ja.
Tingelingelate med to tomater Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Da mini var baby tørket jeg alt av hans klær i tørketrommelen fordi det sto på vaskeanvisningen at jeg kunne det. Men alt tøy ble stygt og så skikkelig slitt ut. Så nå har jeg bare sokker, undertøy, håndklær og sengetøy i tørketrommelen.
Tante Bassa Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Sokker, truser, håndklær og sengetøy. Og etter at Teo ble født for 11 uker siden blir trommelen brukt til alle klærne hans, fordi jeg ikke gidder å henge opp alle de bittesmå klærne hans ;-) (ja, vet jeg er lat...hehe)
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Jeg har alt fra undertøy til håndklær og dongeribukser i tørketrommelen, bruker den til alt!! )
Turid Laila Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 Bare håndklær og kluter. Nettopp kjøpt tørketrommel, og det er sååå deilig å slippe å henge opp alle vaskeklutene til mini. Sengetøy tar jeg ikke inni der igjen, prøvde i går, men det ble så fluffy syns jeg Håndklær er greit for de blir myyyke og klutene fordi jeg ikke gidder å henge de opp
Synnøve_Solbakken Skrevet 10. august 2008 #9 Skrevet 10. august 2008 Håndklær, sengtøy og undertøy. Den bruker endel strøm pluss at endel klær krymper, så derfor henger jeg opp resten. Mannen min tar en sjelden gang sokker i tørketrommelen, han vasker ikke så ofte så vil tro det har skjedd to ganger
Fire småtroll Skrevet 10. august 2008 #10 Skrevet 10. august 2008 Bare sengetøy, håndklær og kluter. Alt annet henger jeg på snora.. Hender jeg tar en hvitvask inni der, eller joggedresser og typisk barnehagetøy. Men dongerybukser og litt penere tøy tar jeg aldri inni der, det sliter veldig på tøyet. Dongery anbefales ikke å ta i tørketrommel i det hele tatt fordi den tar fargene, så hvis du ikke ønsker en vasket look på buksa så heng den på snora.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå