Prinsen & spiren Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 eR bare ekstrahjelpe (jobber fast annen hver helg.) Jobber der i tre år. Hvor lang oppsigelses tid har jeg? 1 mnd eller tre?:S
shari_z Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Hvis du ikke har kontrakt som sier noe annet, så gjelder 1 måned - i hvert fall i en vanlig jobb. Tror ikke det blir noe annerledes når du er ekstrahjelp, men du kan lese opp i Arbeidsmiljøloven og finne ut mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå