Gå til innhold

Om ikke annet så har jeg ihvertfall

Anbefalte innlegg

Skrevet

fått solgt en vogn til i dag!

Ligger nå her og glor og kjeder vettet av meg........men selge vogner det kan jeg;-)

Etter seansen med vise alle fordeler med vogna var jeg igrunn klar for senga igjen.............så da glor jeg litt til.......:-(

Men nå har vi kun to vogner igjen og de beholder vi selv:-) En i barnehagen og en til privat bruk:-)

Og neste vognkjøp her i huset blir til barnebarn:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er leeeenge siden du sa du ikke skulle kjøpe flere vogner... likevel har du stadig en til salgs... Hmmmm! Fniiiis! Fortsatt god bedring!

Skrevet

HIHI

Skrevet

Altså, jeg har ikke kjøpt vogn siden i våres!!!

Men har ikke vært like kjapp med å rydde i kjelleren for å si det sånn;-)

Men nå er det tomt altså:-)

Skrevet

Hva er det du gjør som jeg ikke får tid???? Har hatt bl.a vogn til salgs nå i 3 uker men alt jeg har klart å bli kvitt er en sånn stol til å feste på bordplata. Noen gode råd??? Ser jo at det finnes tusenvis av kombivogner til salgs og selv om min er både lite og pent brukt er den jo kjøpt for masse penger i 2002:(

Har lagt den inn på Finn.no. Er det andre steder som anbefales?

Skrevet

Hmmm.......kanskje rett og slett at den er en eldre modell?

Du vet, veldig mange kjøper nye vogner og bytter ut sånn som jeg har holdt på denne gangen. Og uansett om vognen er pent brukt eller ny/gammel, så taper de seg raskt i pris.

Så enten er prisen for høy eller så kanskje intr er for lav for eldre vogner.....kan jeg tenke meg!

Du kan jo prøve her på Salg (se link til venstre i blå kolonne) og zett.no

Tenk at du skal treffe rette menneskene og det er jo ofte inne på slike forum som dette!

Ellers så har jeg gitt bort mye jeg....har ikke orket å bruke mye energi på småting. Men akkurat vogner er jo kjekt å få litt igjen for da. Selv om jeg faktisk har gitt bort 2;-D

Skrevet

Jøss, har du endelig fått rydda i kjelleren? He he he...

Allerhelstnorge: Jeg tror det ofte er prisen som er feil hvis man ikke blir kvitt noe på finn.no. Det kan være lurt å sjekke konkurrentene grundig så ikke man legger seg for høyt. Jeg har alltid fått solgt både møbler og barneutstyr med en gang, men er nøye med prissetting og fine bilder. Ellers må jeg si som Attpåklatten, greit å gi bort mindre ting som man kanskje bare får en hundring for likevel :)

Skrevet

Er helt sikker på at du og Klatten har rett både mtp pris og at det finnes så utrolig mange vogner på markedet. Må nok endre litt på prisen tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...