Gå til innhold

Stille her om dagen.


cine79

Anbefalte innlegg

Synes det er så lite innlegg her om dagen.. Driver alle og føder og koser seg med babyene sine bortsett fra meg meg som venter enda? he he...

Har termin i morgen, hadde vært godt å få det overstått snart!

Venter og venter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er nok en hel gjeng som venter og håper i spenning. Jeg har ikke termin før 19. august, men merker at jeg hele tiden går rundt åg kjenner etter om det ikke skjer noe snart...Jeg liker ikke å ikke vite hvilken dag det blir:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter jeg også..... har termin om 4 dager. Men tror nok at jeg går overtid! Har ikke så mye annet å gjøre enn å gå på BIM liksom... he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk lurer kanskje ikke på så mye nå som det går mot slutten, blir vel mer aktivitet på din baby etterhvert tenker jeg!!!! Går også og venter, skal ha planlagt ks 20.august så lillebror kan bare holde seg inne i magen frem til da selv om jeg er lei og gjerne vil ha han ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok sant det at folk ikke lurer på så mye lenger..men det er godt å høre at man ikke er alene om å gå og vente og være utålmodig.. Har ikke så mye å gjøre om dagen jeg heller, så blir å titte innom her på bim ofte! Jaja.. Termin i morgen. Men kanskje skal vente til 20 jeg og, som "mammaen til marcus og lillebror". Artig dato med 20.08.2008!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns også det er stille der om dagen:) Titter innom daglig, for å ha noe å gjøre.. har termin på lørdag som kommer, men hadde vært på fantastisk om lillegutt ville kommet litt før:)

hvor bor du hen da cine79? hvilket sykehus skal du føde på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...