Gå til innhold

sliten..

Anbefalte innlegg

Gjest 12 oktober <3
Skrevet

kan sove en hel natt, men alikevel når jeg våkner om morran så er jeg like trøtt hvis ikke mere trøtt enn da jeg la meg.. og går sånn hele dagen.. noen andre som er sånn? mulig det kan være at jeg har for lite jern? hatt mye vondt i hode også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sover ikke hele natta da, er våken 2-3ganger for å gå på do, om jeg legger meg før kl.24.

Men nå i helga så har denne trøttheten virkelig tatt helt av :(

Jeg vet jeg har fått nok søvn, alikevel så er det så vidt jeg greier å holde meg våken.

Jeg har hørt man kan få jernmangel i slutten av sv.skapet, men mine verdier var fine da jeg tok blodprøve for noen uker siden, da mente de at ejg ikke ville få mangel..

Skrevet

hei jeg har termin..i okt..jeg er helt gåen om dagen gleder meg så veldig til den lille kommer..er uggen å kvalm å sover nesten hele tiden like trøtt uansett..så vet hvordan du har det..det er grusomt å ikke strekke til når en må å skal...

Gjest 12 oktober <3
Skrevet

godt å vite at jeg ikke er den eneste da.. er så mye jeg føler jeg burde gjordt, men har ikke ork til å gjøre noe.. måtte få svigermor til å vaske barneklær og tror ho må vaske ned barnerommet oxo..

hadde +1 på urinprøven sist jeg var hos legen, vet ikke helt hva man kaller det.. men han sa det ikke skulle være farlig.. så trodde ikke det hadde noe å si da..

Skrevet

Heisann! Ikke lett å være sliten nei. Skulle bare si at du muligens mangler litt vitaminer eller jern? De pleier å si ifra på kontrollene hvis du bør ta tilskudd med dette. Fikk beskjed om det sist uke jeg, da blodprosenten var litt lav. +1 på urinprøve har jeg hatt på urinprøve tidligere i svangerskapet, det er ikke farlig;) Kan være litt utflod feks.

Gjest 12 oktober <3
Skrevet

ja det var det jeg lurte på om jeg muligens manglet litt vitaminer eller noe.. skal på kontroll hos jm til onsdagen, så kan høre litt med henne da.. er så grusom når man ikke får gjort noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...