Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Lurer på om det er trygt? Noe jeg bør huske på eller passe på hvis jeg skal bestille derfra?
*Hønemor81* Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Jeg bestilte akkurat en del bodyer. Har god erfaring med slike nettsider, og tviler på at et nettsted med så mange produkter kan drive med svindel. Jeg fikk også bekreftelse med mail med ordrenummer etter at jeg hadde bestilt. Skal heller gi beskjed til deg hvis det blir noe humbug
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2008 Har tenkt til å bestille noen bodyer jeg også, og kanskje et par mamma t-skjorter med kul tekst.. Bare lurer på hvor mye det koster i frakt og moms i tilllegg.. Skjønner ikke helt forklaringene deres.. Betalte du med kort?
*Hønemor81* Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Jeg betalte (med kort) 66 dollar for fire bodyer (str. 6 mnd) inkl. frakt. Og når dollaren bare er på 5,3, blir dette ca. 350 kr. Ikke så veldig dyrt med andre ord..
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2008 Takk for svar Da skal jeg bestille i kveld Jippi! Håper bare jeg er gravid nå da.. :-P
*Hønemor81* Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Ja, mangler bare den spiren jeg også. Tvi, tvi! Bestilte en body med påskriften "If you think Im cute, you should see my dad". Tenkte å legge den frem på kjøkkenbenken den dagen jeg tester positivt igjen;)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2008 Var mange kule bodyer der! Jeg skal gi sambo en hvor det står noe om golf og baby.. Han digger golf nemlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå