Gå til innhold

Noen som har bestilt varer fra www.cafepress.com??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er trygt? Noe jeg bør huske på eller passe på hvis jeg skal bestille derfra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte akkurat en del bodyer. Har god erfaring med slike nettsider, og tviler på at et nettsted med så mange produkter kan drive med svindel. Jeg fikk også bekreftelse med mail med ordrenummer etter at jeg hadde bestilt. Skal heller gi beskjed til deg hvis det blir noe humbug ;)

Skrevet

Har tenkt til å bestille noen bodyer jeg også, og kanskje et par mamma t-skjorter med kul tekst.. Bare lurer på hvor mye det koster i frakt og moms i tilllegg.. Skjønner ikke helt forklaringene deres.. Betalte du med kort?

Skrevet

Jeg betalte (med kort) 66 dollar for fire bodyer (str. 6 mnd) inkl. frakt. Og når dollaren bare er på 5,3, blir dette ca. 350 kr. Ikke så veldig dyrt med andre ord..

Skrevet

Takk for svar :) Da skal jeg bestille i kveld :) Jippi! Håper bare jeg er gravid nå da.. :-P

Skrevet

Ja, mangler bare den spiren jeg også. Tvi, tvi! Bestilte en body med påskriften "If you think Im cute, you should see my dad". Tenkte å legge den frem på kjøkkenbenken den dagen jeg tester positivt igjen;)

Skrevet

Var mange kule bodyer der! Jeg skal gi sambo en hvor det står noe om golf og baby.. Han digger golf nemlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...