Gå til innhold

blir forvirra av disse kiloene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hører at alt er normalt og det tror jeg på! men jeg veide ca 58 kg før svangerskapet og nå, i uke 30 veier jeg ca 62 kg. jordmor sier jeg bør ha gått opp 12-15 kilo ved termin for å ikke bli "for tynn" ved amming. men hva om dette ikke skjer? vekta har stått stille i flere uker nå etter jeg gikk ned ett kilo. kan jeg da risikere å bli "for tynn" og hva er farene med det? mindre melk? eller andre ting? trodde naturen tok seg av dette:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gikk opp 10 kilo på de 9 mnd jeg ammet min sønn..... slett ikke alle som blir for tynne av den ammingen. jeg ble tatt litt på sengen der gitt..... jeg var alltid dødssulten om morran,samtidig som babyen selvfølgelig, og fikk den vanen at jeg løp å hentet melk og en pakke sjokoladekjeks.... en pakke gjende med sjokolade hver morgen er ikke å anbefale, om du da ikke trenger det:))))) men jeg lærte tror jeg...hehe..... er i alle fall ikke veldig glad i sånn kjeks mere.......

jeg tror egentlig kroppen fixer sånt greit selv jeg.... syns ikke du skal være engstelig!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...