Gå til innhold

Andre som fortsatt er kvalme? Er straks 15 uker selv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt noen gode dager i ny og ne de siste 2-3 ukene men jeg blir ikke kvitt kvalmen helt. Nå har jeg hatt noen dager som jeg er like dårlig som jeg var i straten. Har liten eller ingen matlyst og blir kvalm av nesten all slags mat lukt og kaster opp minst et par ganger om dagen... Lever omtrent konstant på sofaen noe jeg har gjort siden begynnelsen av juni. Begynner liksom og ta motet fra meg. Legen sier ta tiden til hjelp, det samme som jordmor og alle andre sier vær glad du kan bli gravid tenk på de som ikke kan få barn, men jeg føler meg skikkelig deppa om dagen er jo nesten ingenting jeg orker eller klarer og gjøre:( Har prøvd ALLE tipsene som står i bøker her inne og på resten av nettet ingenting har noe særlig god funksjon.... Jeg håper virkelig dette går over snart!!!

Dette ble vist bare et frustrasjonsinnlegg. Trengte og få ut litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt!! Har det akkurat som deg. Har vært kvalm siden uke 7. Er nå i uke 15 og begynner å bli passe desperat...

Spiser kun knekkebrød, på de gode dagene kan jeg spise litt brød og frukt. Jeg kaster opp hele dager, men er generelt kvalm hele dagen med kun noe oppkast. Ligger i soffaen og må skru av tv fordi jeg blir kvalm av bevegelser..

Legen har sendt meg resept på piller mot kvalme..men jeg er så skeptisk til å ta de.

Er sykemeldt selvfølgelig..

Håper for oss begge at dette slutter snart. Vi kan jo ikke gå kvalme resten av graviditeten...da kommer jeg til å se ut som ett spøkelse...

Skrevet

Hei.. har det samme her, har vært utrolig dårlig siden uke 6 og nå er jeg 16 uker... har også hatt noen dager hvor jeg ikke har kastet opp men har vært veldig kvalm, men nå har det kommet tilbake for fullt.. og i morgen er det tilbake på jobb etter 3 uker sykemld pga kvalme og 4 uker ferie.. :o(( gruer meg.

Vi må nok bare holde ut...

Skrevet

jeg er i uke 16+2 nå og jeg har gode og drålige dager... funnet ut at min lukte sans er på topp så jeg merker alt!

Men ting har blitt mye bedre enn hva jeg var for en uke siden! Jeg var kvalm fra uke 6-7 og nå så er jeg kun kvalm ikke kastet opp på en stund.

Skrevet

Ikke for å skremme, men jeg er i uke 24 i morgen og kaster fortsatt opp.

Men nå er jeg stort sett bare spykvalm om morgenen. Har en rutine hvor jeg kaster opp før jeg spiser frokost. Da går det over, så det er til å leve med :)

Før kastet jeg opp hele dagen, så nå er det supert! Har blitt en vane, så det er ikke så ille synes jeg.

Skrevet

Jeg er 17+3 i er fremdeles ganske kvalm. Hadde en god uke rundt uke 12, men så kom kvalmen tilbake. Håper det gir seg snart. Har vært kvalm siden uke 4.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...