Gå til innhold

Når mannen besøker foreldrene sine sammen med barna...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dere alltid med?

Hender det at mannen ønsker å ta med barna alene til foreldrene sine - hva synes dere om det hvis dere også har lyst til å være sammen med familien?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han hadde ikke nektet meg å bli med. Spør om jeg hadde ville være med, noen ganger blir jeg med andre ganger ikke.

Skrevet

Hadde blitt veldig glad om han hadde dratt alene, men det skjer aldri. Han vil jo alltid ha meg med.

Skrevet

Ja jeg er alltid med :) så lenge jeg ikke er dårlig da.

Hender noen ganger at jeg å snuppa trasker ned til dem en tur uten at han er med da hehe..

Han har ikke noe behov for å være der uten meg, det hørtes litt rart ut synes jeg.

Skrevet

Han har aldri nektet meg å bli med til familie,som oftest blir jeg med,men innemellom syns jeg det er godt å ha litt fri.Han tar ofte med junior til kompiser og,der er det ikke alltid at jeg får være med.Skjønner det godt,de trenger litt guttetid :-)

Skrevet

Har alltid vært med siden de bor 9 timers biltur unna.

Men sambo derimot besøker gjerne mine foreldre uten at jeg må være med:-)

Skrevet

Jeg er nesten aldri med til svigers, på sånne små besøk. Da tar mannen med seg ungene uten meg. Jeg benytter tiden til å rydde, slappe av eller rett og slett sove.

I går var mann og barn med svigers hele dagen. Kan ikke si jeg var lei meg for at jeg ble igjen hjemme:P

Det du spør om har aldri vært en problemstilling for oss. Jeg har uansett ikke noe stort ønske om å være med dit, selv om svigers er greie nok.

Skrevet

Av og til er han alene med sønnen der, av og til jeg jeg alene med sønnen der, og oftest er vi sammen alle 3 :) Men jeg syns det er viktig at pappa'n også har litt alene-tid sammen med sønnen sin jeg.

Skrevet

Det har forresten aldri vært en problemstilling at han ikke har villet ha meg med! Men er det lenge siden pappa'n og barnet vårt har gjort noe alene sammen, kan det hende at jeg spør om de har lyst å dra uten meg :) Så får jeg gjort litt dill i huset i fred og ro :)

Skrevet

Siden det er såpass langt til svigers fra oss så er det alltid naturlig at jeg er med, for da er det for flere dager om gangen.

Jeg har dratt til mine foreldre alene, mens jeg hadde perm, med barna, men det var fordi jeg hadde mulighet og lyst på selskap, spess hvis det var i perioder da mannen jobbet mye.

(det er også for en helg av gangen)

Skrevet

Jeg synes det er het greit om han tar med seg datteren vår en tur alene. Bare deilig med litt tid for seg selv.

Skrevet

Nei, de drar ikke dit alene.

Hans far bor jo 9 timers kjøring herfra da. Men moren boir bare 15 min borti her.

Hadde vært ok å slippe av og til synes jeg, men han vil ha meg med alltid så da så. :)

Skrevet

Forresten så har meg og lille gutten hatt besøk av svigermor uten at mannen var hjemme også. Går bra det altså:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...