Mom for two Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Jeg er i uke 33 og har de siste 2 dagene hatt veldig vondt i skambeinet. Er det flere som har det slik og er det noen som vet hva det kan være for noe. Takknemmelig for alle svar:)
elin og gutta;) Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 tror det er nedpress-følelse.... jeg har hatt dette siden uke 20 tror jeg. i begynnelsen bare om jeg satt på huk, nå er det stort sett hele tiden, men værst rett etter jeg har reist meg fra sittende til stående.... lå på sykehuset i 8 uker og sa det til legene der, og de mente det var nedpresset som gjorde det..... ufarlig,men ikke noe bedre av den grunn......
PrincessElisabeth Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 jeg hadde veldig vondt i skambeinet og fikk beskjed om at jeg har fått bekkenløsning.... Men kan jo ikke sette noen diagnose på noen men ville hørt med legen min hva han mener...
en av hver! Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Har også fått vite at dette er bekkenrelatert. Hadde det veldig med nr en også, spesielt etter fødselen. Nå har jeg det spes om morgenen og natta...når jeg må opp på do. Det er ikke behagelig, men tror det er ganske ufarlig.
vannmann84 Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Jeg har bekkenløsning i symfysen (skambenet). Det hjelper litt å gå med korte skritt og sove med ei pute mellom låra of ei mellom anklene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå