Gå til innhold

Tips til nettsider der man kan handle bodyer med morsomme tekster på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det mot all formodning skulle klaffe denne gangen, kunne jeg tenke meg å kjøpe en body til pappaen som forteller at han skal bli pappa. Vet jeg har sett bodyer med sånn tekst på før, men nå finner jeg det ikke igjen.. Kan noen hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, dette lurer jeg også på!! :)

Skrevet

Fant en bra nå: www.cafepress.com

Skrevet

Tusen takk! :-) Skal sjekke den ut med det samme. Hihi

Skrevet

i butikken Solid så har de mange body'er med festlig tekst på.

Skrevet

På nettsiden www.verdensbestepappa.no har de masse fint til den kommende pappa. Klær, kopper og div moro. :P

Skrevet

Tusen takk! :-)

Så bra å ha dere som man kan spørre når man står fast. :-)

Skrevet

Syyykt mange sider å se gjennom på cafepress.com!! :) Har funnet mange søte bodyer! Skal kjøpe så jeg kan gi til besteforeldre og til sambo... :)

Skrevet

jeg så det. måtte slutte å bla til slutt, for tok jo en hel evighet. :-) Mange morsomme tekster der da! :-)

Skrevet

Nå har jeg funnet et utvalg bodyer som kan gis til besteforeldre og sambo :) Må bare sortere, for kan jo ikke bestille alle sammen.. :-P Lurer på om jeg skal finne meg en t-skjorte også, som jeg kan ha på når jeg en gang skal fortelle det til jentegjengen.. :)

Skrevet

Det hørtes ut som en god ide! Vet du om det blir dyrt med porto når man bestiller fra utlandet??

Bestilte nemlig noen filmplakater fra nederland, og det ble ikke særlig billig. :-)

Skrevet

Nei, jeg vet ikke. Har skrevet et innlegg her for å høre om noen har erfaring med å handle fra cafepress.com..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...