Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Jeg satt tilfeldig og bladde litt i juli/aug utgaven av Henne i dag. Så leser jeg starten på en reportasje om en liten gutt som heter Jesper som har det vondt og foreldrenes historie.. Jesper, tenker jeg.. dette minner meg om historien til Gøril med mirakel i magen. Jeg leser litt mer, og ja der står det, mammaen heter Gøril.. Jeg får nesten klump i halsen. Vi hadde termin ca samtidig, og det var umulig å ikke følge med på hennes historie, både før og etter fødselen. Om oppturer og nedturer, håp, sorg og glede. Og ikke minst de nydelige bildene av Jesper som smiler så søtt... Jeg prøver å lese videre, men må gi opp. Må vente til jeg er alene. Prøve igjen på trikken på vei hjem, men tårene presset på, og må gi opp. Endelig da jeg var hjemme og alene, kunne jeg lese videre på historien mange av oss hadde fulgt på barnimagen og dinbaby. Jeg nesten hulket når jeg leste historien.. så utrolig tøft det må være. Her har jeg et friskt barn som snart går alene og skal begynne i barnehage.. og de må tenke på døden like mye som det å leve... Jeg håper dere får se flere smil og at dere er sterke og at det kanskje finnes noen lyspunkter i en tung hverdag. Det er egentlig umulig å skrive de rette ordene.. vil bare si at jeg tenker på dere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå