Nuffe Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Jeg farget nettopp håret hjemme. Det står jo ingenting om at gravide ikke skal bruke den. Men kom til å tenke på etterpå at dette kanskje kan være skadelig for fosteret?
.:(HerQ):. Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Man har vel aldri klart å konkludere om det er skadelig eller ikke, så MED MÅTE alle sammen! Helfarging av håret hver tredje uke og bleking i hodebunnen er jo ikke bra uansett, så du kan jo drøye den lengst mulig?? Det er ikke akkuratt den fargen du tok, det er hvis det blir mye og ofte det kan gi konsekvenser. (dom med røyking oig drikking +++)
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Jeg tar etterhverksten min hver 4-5 uke. Nå bruker ikke jeg bleking da, men lystoning uten amoniakk. Den lukter faktisk deilig og håret blir så mykt av den Alt annet av hårfarger og toning er ikke skadelig. bleking er heller ikke skadelig med mindre du har et svært kjøttsår i hodebunn sånn at all blekingen etser inn i hode ditt.. Hilsen ei som er utdanna frisør, men ikke jobber som det
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Hva slags lystoning er det leelu? Gjør du det hjemme eller hos frisør??
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Skrev et langt svar her også klikka tilkoblinga når jeg skulle lagre.. hehe det er lysningen til poly blonde L1 heter den. 100% amoniakkfri. Jeg gjør det hjemme, både meg og vennina mi er utdannet frisører, så vi sparer masse penger.. koster i underkant av 80 kr den pakken, så vi tar hverandres ettervekst og klipper. Spart endel tusen på det. Ikke vært hos frisøren siden jeg var 13 tror jeg. Frisørskrekk ja ..
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Å, heldige dere! Jeg har også frisørskrekk! Håret mitt er hellig, så når jeg først finner en frisør jeg er fornøyd med blir jeg der til jeg MÅ bytte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå