gravid70 Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Jeg har testet positivt to ganger på graviditetstest. Har gått på pergo 2tbl i 5 dager, og tok ovitrelle sprøyte fjerde dagen etter at jeg var ferdig med pergo. Håper bare ikke dette påvirker grav.test 16 dager etter el? Er litt redd for det. Noen som vet.?
Månestråle75 Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Gratulerer så mye! Ovitrelle kan gi et falskt positivt resultat på en graviditesttest i inntil 10 dager (kilde: Felleskatalogen.no). Lykke til videre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå