♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 he he! Har jo lagt ut her at jeg ikke ville at barnefar skulle ha sønn vår fordi jeg mener at han ikke fortjener det! Men har du sett. det er søndag og om ca 3 timer så er han hjemme igjen! Tiden har jo faktisk blitt borte, helgen er over og jeg har nesten overlevd! he he
meg & to små vampyrer Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Mener du overlevd helgen uten barn? Hvorfor skal han ikke få ha sønnen deres mener du?
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2008 Fordi han har ikke hatt han siden januar av eget ønske og brått så vill han ha han igjen! Vår sønn var kjempe glad for å se pappaen sin så jeg går for det og holder meg til at barnet ville ditt... Ja jeg mener overlevd helgen uten barn...
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 10. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2008 http://www.dinbaby.com/forum/thread/138398820 det første innlegge jeg la ut. http://www.dinbaby.com/forum/thread/138405102 innlegg nr 2. bare litt historikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå