Gå til innhold

Jeg har nesten overlevd helgen!


Anbefalte innlegg

Skrevet

he he!

Har jo lagt ut her at jeg ikke ville at barnefar skulle ha sønn vår fordi jeg mener at han ikke fortjener det!

Men har du sett. det er søndag og om ca 3 timer så er han hjemme igjen!

 

Tiden har jo faktisk blitt borte, helgen er over og jeg har nesten overlevd! he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du overlevd helgen uten barn?

 

Hvorfor skal han ikke få ha sønnen deres mener du?

Skrevet

Fordi han har ikke hatt han siden januar av eget ønske og brått så vill han ha han igjen! Vår sønn var kjempe glad for å se pappaen sin så jeg går for det og holder meg til at barnet ville ditt...

 

Ja jeg mener overlevd helgen uten barn...

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...