Gå til innhold

om det å skylde penger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

to venner av meg skylder meg hver 3oo kroner.. lånt relativt nylig, og begge har liksom sagt "skylder deg, skal få.."

jeg overlever 600 kr, men det er prinsippet. Uting å åne og bruke lang tid på å gi tilbake.

men synes det er vanskelig å spørre etter dem.. dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg låner sjelden vekk penger,nettopp av slike grunner.Har lært av tidligere episoder..Altså jeg låner jo til de jeg vet betaler når de sier..Jeg ville etterlyst de..

Skrevet

Uff, ja - det er kjipt:o( Har haldigvis ikke opplevd noe slikt selv, for har jeg lånt til venner er de veldig snar å betale tilbake...og låner jeg selv betaler jeg tilbake så fort som mulig...og har en ikke penger før om en stund bør en i alefall forklare det - slik at den som har lånt ut pengene ikke tror en bare ikke gidder å betale tilbake.

Skrevet

Jeg syns heller aldri det er gøy å spørre om penger/ting venner har lånt, men gjør det for det.

Enig med deg at det er en uting å glemme. Rett og slett sløvt.

Skrevet

Det ER en uting! Derfor låner jeg aldri penger selv heller fordi jeg er så redd for å glemme det hehe :)

Men jeg har funnet ut at jeg låner aldri bort penger som jeg ikke har råd til å gi bort for i 99 % av tilfellene så får man de aldri igjen..

Synes også det er ubehagelig å spørre etter de, hvertfall når man må spørre mer enn en gang! Hadde det holdt å minne personen på det og så fkk man de så hadde det vært greit, men å mase om å få igjen penger klarer jeg ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...