Gjest Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Hei. Når kan barnet få spise youghert? Hva slags type youghert er trygt? Mathea er 9 mnd. Vil ikke ta noen sjangser å prøve før jeg vet at det er 100% trygt at hun kan spise det. Men mener jeg har hørt noe ang. Biola naturell ....??!!
meg & to små vampyrer Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Er det ikke omtrent 10 mnd. Vi gir vanlig naturelle yoghurt. Det funker bra. Man akn evt tilsette litt frukt eller fruktmos om man vil.
Gjest Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 er det sukker i den ?? finnes det noen uten sukker for barn ??
meg & to små vampyrer Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Nei, en yoghurt naturelle er uten sukker. Derfor vi gir den. Det er yoghurt slik den er før man tilsetter alt sukkeret og bæresyltetøyet som er i nesten alle de andre.
Gjest En vakker gutt på to år Skrevet 10. august 2008 #8 Skrevet 10. august 2008 Da mini var på den alderen husker jeg at jeg leste at de kunne begynne rundt 12 mnd, siden det er en del kumelk i yoghurt. Vi begynte dog litt tidligere enn det, tror han var snaut 11 måneder første gang han smakte det. Han har stort sett fått litago når han først har fått, men jeg er enig med andre her i at naturell tilsatt fruktmos etc. egentlig er et bedre alternativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå