Gå til innhold

På kanten til sinnsyk?? Flere som meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mitt forreige svangerskap reagerte jeg på samme måte de 3 siste mnd. Jeg vasker og vasker. ELSKER lukten av RENT! Skyllemiddel er jeg helt avhengig av, og det går ikke en dag uten at jeg vasker et par maskiner med tøy. I mangel på noe skittent tar jeg ned gardiner og det som er, bare for å få vasket noe! Skyllemiddel er som sagt et must, for det lukter bare så innmari godt!! Den blå fra softlan er er best, og jeg burde vite det, i og med at jeg har testet ut ALLE som er på markedet for å finne favoritten! haha =) Jeg vet dette er på kanten til sykt, men jeg blir bare sånn. Lå på alle fire å vasket gulvene helst flere ganger om dagen, med nr 1. Og Denne gangen er jeg ikke noe dårligere. =) =) Hvis ikke alt i huset mitt lukter og ser skinnende rent ut blir jeg gal!

En annen "greie" jeg fikk for meg med nr 1 også, og som da har kommet tilbake nå, det er det sterke behovet jeg har for å tygge på våte (rene selvfølgelig) kluter. Jeg kan sitte i evigheter i badekaret å trygge på kluten min. Hjelp, dette høres verre og verre ut jo mer jeg skriver. Kanksje stoppe nå !! hihi=)

Jeg aner virkelig ikke hvorfor jeg har disse behovene. Er det fler som blir litt tussete og rare i svangerskapet ?? (Håper for gud skyld det. haha)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, dette var gøy:-D

Jeg har et enormt sug etter GRUS og SAND! Det er ille, for det kan man jo ikke spise heller! Har funnet ut at knott-dropsene funker som erstatning, men da går en hel pose ned på 5 minutter! Ikke bra.. Men tenkt å begynne å sikle når man kjører forbi et grustak da!!!

Ellers så er jeg også i redemodus. har brukt siste to ukene av ferien på å omorganisere hele leilgheten og vaske klær og vaske vaske vaske....

nei du er ikke gal, bare søtt syns jeg :-D

Skrevet

Kjære Mathild£... vil du være så snill å komme hjem en tur til meg????? Betaler gjerne :-) Vasker jeg og, men mer av nødvendighet da jeg veit det kommer til å strømme folk inn i hus etter fødsel....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...