Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 http://www.tronderbladet.no/nyheter/article1130655.ece Ingen som har hørt om gjerder med GRIND??? Hvis det stenger ute skogen, går det an å sette inn ei grind midt i gjerdet mot skogen. Hadde ikke gått an å hatt min unge i en barnehage uten grind iallefall.
Northernlights Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Jeg stakk av da jeg var lita, fra barnehagen. Hånd i hånd gikk jeg og gutten ut av barnehagen, begge 3 år gamle. Sammen spankulerte vi langs kaia i Trondheim. Vi gikk langt før noen fant oss. Barnehagen ligger der enda, rett ved kaia. Uff, tenk om vi hadde falt over kanten??
Miss Misantrop Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Prinsesse M stakk av fra barnehagen med en gutt for å se på konglige kuer... Tenker nok Sonja gikk ut av sitt gode skinn.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Merkelig at de ikke hadde 1 vakt på bare henne. Tenker de har større sikkerhet rundt sine barn, enn det var den gangen.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Lurer nå på om barna bare var borte i underkant av 30 minutter,jeg. Det tar tid å gå flere hundre meter, og de merket ikke barna var borte før de skulle spise. Så den var tynn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå