Makko med to små gutter Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Har en uke igjen til termin nå, og er førstegangsfødene. Hodet er fremdeles fult beveglig, og magen har altså ikke sunket. -Er dette vanlig? Er dette en av grunnene til at jeg har et høyt sf mål (39cm for en uke siden). -Bør jeg si ja til vekstestimering på tirsdag?
C@milla *EMIL* Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 tja, vekstestimeringen kan jo være grei å ha uansett, gjør vel ikke så mye fra eller til vil jeg tro. Tror vel at min mage har sunket noe nå, da den er noe mykere og lenger nede.. Kan ikke si om det høye sf kommer av det, men kjenner jo selv at livmora sitter lenger nede nå etter at den har sunket, så kan jo være en logisk slutning det da. For å ha en fin sisteuke ( ;o) Så kan du jo takke ja til estimeringen, og få sett at alt er greit.. hadde tatt imot jeg da;o)
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Med min første hadde ikke magen sunket ned før etter 3 cm åpning og da hadde vannet gått 15 timer før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå