jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Var det ikke slik at man fikk et skriv fra nav ang. permisjon? Jeg har søkt som vanlig om fødselspermisjon og har fylt inn masse papirer og arbeidsgiver har sendt inn det de skal av skjema så vidt jeg vet... Kan huske at jeg fikk en bekreftelse forrige gang. Skal ha penger fra Nav i august.
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Hadde ett innlegg om det her for litt siden faktisk. De som svarte meg skrev at man fikk en bekreftelse etter permisjonen var i gang, Men at det i noen tilfeller kunne lønne seg å dobbeltsjekke (ringe de) og undersøke at alt er i orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå