Gå til innhold

Stakkars jenta mi - 40,2 i feber...:o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun hadde feber i går også, men ikke så høy. Hun fikk en febernedsettende i sted og sover nå, så får håpe hun er litt bedre når hun våkner. Hun er selvsagt slapp og sutrete, men ikke veldig dårlig allmenntilstand. Bør jeg tenke på å ringe legevakten om feberen er like høy når hun har sovet?

Er ikke noe annet galt enn bare feberen...hva kan det være da? Det er vel en grunn til at de har feber? Tror ikke det er tenner på gang (hun er 12 mnd), men er jo selvsagt ikke 100% sikker - hun har aldri reagert sånn på å få tenner tidligere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde akkurat samme greia med jenta mi forrige helg, hun er 14 mnd. Hadde skikkelig høy feber, men feilte ingenting annet så jeg skjønte ikke hva grunnen kunne være.

Men tredje dagen forsvant plutselig feberen, og vips fikk hun utslett på hele magen, det var den Fjerde barnesykdommen (3-dagers feber). Har hørt at den går flere steder i landet nå...

Skrevet

Ok, er jo veldig greit å vite hva det er hvis hun skulle få utsett da...er det noe som smitter dette da? Er hun evt smittsom etter at feberen er borte?

Skrevet

Takk:o) Hun sover enda...pleier jo maks å sove en halvtimes tid på dagtid - og bare når jeg går tur...så hun er nok ikke bra stakkar:o(

Skrevet

Jeg hadde ringt legevakta om feberen var så høy ja.. Fått tatt en crp om ikke annet.. God bedring:))

Skrevet

Hun har sovet helt frem til nå - spist tre skjeer middag og drukket litt vann - ligger på puppen nå. 39.9 i feber, så har jo gått litt ned...Er selvsagt slapp og sutrete, men virker ellers ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...