:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 vi snakker 3 år med pendling oslo/kristiansand.... jeg har aldri hatt troen på avstandsforhold, men så har jeg generelt sett liten tro på forhold... hehe
Ranveig R Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Då eg vart saman med han som etter kvart blei mannen min hadde eg 2 1/2 år igjen på studiene mine i England. Var heime 4 veker til påske, 2,5 mnd om sommaren og 4 veker til jul. Gubben besøkte meg midt i semesteret to gongar i løpet av dei åra. Slitsomt ja, men det gjekk greitt. Men eg hadde ikkje begitt meg ut på det no som vi har ungar.
petite fleur Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Samboeren min og jeg bodde 180 mil fra hverandre i 1,5 år. Det var selvfølgelig kjipt til tider, men det gikk. Vi snakket på tlf hver dag, msn og mail ble også hyppig benyttet, og det gikk faktisk aldri mer enn 4- 5 uker mellom hver gang vi så hverandre.
Northernlights Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Hvis kjærligheten er sterk nok, så går det helt greit det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå