mom2agirlandaboy Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 ...Men igår kom første antydning til tanta, og idag kom den for fullt! Har gått på første pergokur denne pp, og hadde skikkelig sterk EL! Pleier vanligvis ikke kjenne EL, så denne gang fikk vi gjort en kjempeinnsats, men uten hell altså... Igår gråt jeg og var helt utrøstelig, for jeg hadde så store forhåpninger. Trodde jo at pergo skulle løse alt. Vi brukte et år på å bli gravide sist, og mannen min trøstet meg og sa at "det tar tid å lage slike feiende flotte barn som xxx, det er ikke gjort på første forsøk!". Da lo jeg godt, oppi alle tårene :-) Idag er heldigvis motet oppe igjen, vi får bare stå på, så ordner det seg vel tilslutt. Men hvorfor skal det ta sånn tid?? Nærmer seg 1 års prøving igjen....
Villemo&Pjokken Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Uff da, jeg skjønner det er frustrerende for deg =( Men det er sant det mannen din sier, det kan ofte ta tid. Og den lille perioden man kan prøve hver måned, den er jo ikke så lang. Så det skal kanskje godt gjøres at det klaffer med det første også? Legene sier at det er normalt at det kan ta opp til 2 år også før det klaffer, men det visste du sikkert fra før. Og at ett gjennomsnittspar på under 30 år bruker i gjennomsnitt 6 mnder for å klare det. Kanskje har det noe med at når vi ønsker oss barn så fokuserer vi så sterkt på det at vi stresser oss selv litt? Man må vel bare slappe helt av og ta det som det kommer, selv om det er forferdelig enkelt å si, men desto verre å gjennomføre. Jeg skal krysse fingrene for dere. Mange klemmer går deres vei
mom2agirlandaboy Skrevet 14. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2008 Hei Villemo&Pjokken, Har ikke vært inne her på noen dager, tror det er et bra tegn! ;-) Takk for trøstende ord og kryssende fingre! Håper din lille pjokk også får en liten søster eller bror snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå