Gå til innhold

Hva tenker dere når dere hører navnet Daniel da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes det er et pent navn, men hører rykter om at det er litt harry? Ikke det at det bryr meg kjempemye altså, men vil ikke velge et navn som ingen syntes er fint:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pappan til sønnen min heter det, og det er mellomnavnet til sønnen min :) ikke harry synes nå jeg!

Skrevet

Det er mellomnavnet til mannen min skjønner du:) Vil veldig gjerne bruke det om vi får en sønn!

Skrevet

det er da en koselig måte å gjøre det på spør du meg :) og Danieler blir alltid kjekke gutter, hehe... aldri møtt en mindre pen Daniel! en liten digresjon bare ;)

Skrevet

jeg synes navnet er lattelig....ler bare jeg hører det....

Skrevet

Syns det er et kjempe fint navn.

Har bare møtt flotte,snille og gode Danieler jeg.

Skrevet

Daniel duppsko fra allemannsland, liker å plaske med bena i vann.... tralala.... HAHAHA

Skrevet

Kjempefint, synes jeg. Har ingen rare assosiasjoner til det navnet.

Skrevet

Daniel'er blir alltid kjekke gutter :)

Skrevet

Navnet er pent, men litt oppbrukt.

Skrevet

Jeg er blant dem som synes det er litt harry - uten at jeg kan definere det noe mer...

Skrevet

Kjempenydelig!

Min datter skulle hett det om hun ble gutt.

Enig med den andre her: "Daniel" er alltid kjekk, glimt i øyet og gode sosiale ferdigheter

Skrevet

Vi har en daniel i gata her vi bor. Han står med flattrykt nese på kjøkkenvinduet vårt hver gang vi skal spise. Får helt angst og er begynt å spise med persiennene nede. Men han klarer å smyge øynene i mellom alikevel.

Ikke at det har noen tilknytning til navnet. Men måtte bare le litt når du spurte om hva vi tenkte når vi hører navnet daniel. Så dette er det jeg tenker på. snørr på kjøkkenvinduet mens jeg spiser.

Skrevet

det er et stygt navn!!!det minner meg om en spedalsk disippel!!!!!!!!!!!!

kall barnet i stedet for Lønnert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...