Gjest Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Ja, nå sitter jeg her og krysser fingre for harde livet! Har hatt mensensmerter i at par dager nå, men den har enda ikke kommet, og den pleier og komme ganske kjapt etter at jeg har fått vondt. Det pleier også å komme masse, også helt i begynnelsen, men denne gangen har det bare vært bittelitt slim, litt brunaktig.( Sorry for litt ekle detaljer:) ) Og, jeg tror mensen skulle ha vært her til nå, den 8, hvis jeg ikke tar helt feil. Så her er jeg, med megastore forventninger, men de er mest sannsynlig helt ubegrunnede. Den dumme tanta kommer vel etterhvert, bitch som hun er! Men, det er jo lov å håpe, selv om jeg kommer til å bli kjempeskuffet hvis det ikke er noe allikevel... Jaja, god søndag, alle sammen:)
Gretha Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Krysser fingre for deg, ta en test hvis den ikke kommer.. Lykke til.
Gjest Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Jeg krysser fingre for harde livet jeg og! Krysser tærne også, i den grad det er mulig Lykke til du og! Vi heter forresten nesten det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå