Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Når har dere som har barn fra før av fortalt dem at de skal få en søster eller bror? Jeg har en sønn på 5 1/2 år, og har lyst å fortelle han det, for han kommer til å bli såååå glad. Men samtidig så er jeg usikker, tilfelle det skulle skje noe..... Er 8 uker på vei i morgen =)
MilleMamma84 Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Lurer også på dette. Er bare 4+0 så er litt for tidlig enda. Har ei datter på snart fem som har ønsket seg søsken leenge nå. Hun kommer også til å bli kjempegla. Men jo tidligere jeg forteller, jo lengre blir ventetiden. Men å vente er jo også å glede seg til noe. . . Å det er jo spennende det også. Jeg synes det høres greit ut å fortelle det i 8. uke. Selvfølgelig dersom man er forberedt på at kommende storesøsken gjerne vil prate om dette til andre=)
Fire småtroll Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Jeg var på en tidlig UL for å se hvor langt jeg var på vei, jeg var 8+6... Jeg fortalte det etter den timen, da hadde vi sett hjertet slå og alt så fint ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå