missmam Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Den er semsket skinn.. ser ikke ut lengre... Kan jeg ta den på skylleprogram i maskinen? Finner ingen vaskelapp på den...
It's all about me Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Nå bør vel ikke skinn inn i vaskemaskinen uansett. Jeg hadde heller tørket av med en fuktig microfiberklut eller snakket med et renseri.
Shabby Cheap Chic Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Har alltid hørt at microfiberkluter IKKE skal brukes på skinn... For de tar fettet ut av skunnet... Men om det stemmer er en annen ting.. Man får kjøpt spesielle rense,vaske midler til de forskjellige typene skinn.. Gå i en møbelforrestning å spør.. kanskje der du har kjøpt den...
It's all about me Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Oki, det med microfiber og skinn har jeg ikke hært noe om, men det stemmer sikkert..... Hadde aldri brukt det på vanlig skinn, men på semsket syntes jeg det hørtes så genialt ut, he he. Da endrer jeg mitt svar til en fuktig KLUT eller snakke med et renseri ) Men spesial rensemiddel høres ikke så dumt ut det heller.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Ville absolutt forhørt meg i en møbelbutikk/der du kjøpte den før jeg tok til på noe prosjekt i fare for å ødelegge noe på egen hånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå