Gå til innhold

Jeg VIL ha denne kjolen:

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde helt ærlig ventet å finne en kjole jeg syntes var fæl.. he he.. som regel gjør jeg det, men denne var jo lekker! :)

Skjønner godt du vil ha den. Kan du ikke kjøpe den en str for stor/liten og så få noen til å fikse den? Har null peiling på sying, så om dette var et fryktelig dårlig forslag, beklager jeg veldig. :)

Skrevet

Så fin:) Har du sett andre plasser om di kanskje har lignande kjola? Amazon.com pleie å ha rimelig stort utvalg:)

Skrevet

Fant den på amazon også ja, men de sender visst ikke klær og slik til Norge... *sukk*

Skrevet

Nåken selgara gjer. E berre te å spesifisera søke så komme da kun om selgara så sende te Norge

Skrevet

Får ikke sendt den hit dessverre, må nok bare leve med det og se om jeg finner en liknende kjole:(

Skrevet

ååå - siden er nede så jeg får ikke se....

Må da være mulig å få en skredder til å sy etter bilde da??

Skrevet

joda, den var fin, men hvilken str skal du ha da,så ut som de hadde hele spekteret av str der

Skrevet

Prøver å trykke på strl 10, men får bare opp denne meldingen:

We're sorry. The "option" you selected is currently unavailable. Please select another option.

Dette gjelder alle strl....

Skrevet

å, ok, prøvde ikke bestille jeg da:-)

Skrevet

nå fikk jeg den opp. er den sorte sant??? in stock stod det når jeg klikket på str10...

Skrevet

Merkelig! Jeg får bare opp dette andre jeg.... We're sorry. The "option" you selected is currently unavailable. Please select another option.

Hvorfor får du det til da, og ikke jeg? åååå....

Skrevet

Nyyyydelig kjole:-)

Jeg fikk opp at den var på lager jeg, når jeg trykket på str 10, fikk denne beskjeden: In Stock: usually ships within 3 business days

Prøv igjen, kanskje noe feil på siden når du prøvde?

Skrevet

Jeg har en nesten identisk hengende i skapet, fra H&M. Kjøpte den for mange år siden i håp om å komme inn i den en gang i tiden, men det hjalp ikke spesielt mye å få barn... er endel lenger unna å komme inn i den nå :) Kjempefin kjole!

Skrevet

ta kontakt med 2 prinser & 2 prinsesser.skal nesten vedde på at ho klarer å ordne det sånn at du får tak i denne kjolen.

Skrevet

Det står det hos meg også, men når jeg skal putte den i handlevognen, så får jeg den andre beskjeden:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...