Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Eller er de fleste mamma-butikker drevet av eldre damer som bestiller inn det de selv synes er pent (kunne tenkt seg å gå med)? Synes det er så mange omslagskjoler med tantemønster og bukser med lommene langt opp på ryggen. Kanskje jeg skal høre på bestemoren min som mener jeg skal kle meg i søppelsekker så ingen kan se magen.....
MathildeC Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Her i Stavanger har vi litt bedre utvalg synes jeg, selv om det ikke er det største utvalget her heller. Du kan nok få tak i mye fint på nett, hvis ikke: Ta deg en koselig helgetur til Oslo (eller London!) og handle på kjekke butikker der. Før du drar, finn ut hvor butikkene er så du slipper å handle på måfå. Anbefales :-)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Har kjempelyst på en tur på top shop, men pengene er ikke på plass helt enda og klærne i skapet minner mer og mer om middelalderske tortur-redskaper....
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Jeg synes det er et flott utvalg, bare man går i de rette butikkene. De sm er spesialisert på sånt tøy, men det koster jo flesk da.
Gjest Tale30 Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Jeg syns at de mammaklærne de har på H&M er helt supre jeg da.. De har jeans med kult snitt, og topper som er sydd for å fremheve magen men som samtidig er diskrete. Når det kommer til topper er jo også tunika-toppene å finne i alle typer butikker nå. Prisen på h&M er også veldig grei. Dette er en periode i livet som ikke varer så alt for lenge, og hvor kroppen forandrer seg ganske fort, jeg gidder derfor ikke å bruke tusenvis av kroner på klær som må byttes ut fra den ene dagen til den andre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå