Bring_it_on!!:)) Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Fordi akkurat denne mnd skjer det veldig mye... Vi legger huset ut til salgs 18 august... Jeg får skolemateriale og begynner og studere i september.. Vi kjøper nytt hus innen en mnd.. Jeg må male trappen innen 18 august og det nye huset må antagligvis pusses opp masse.. Så på toppen av dette så blir jeg helt sikkert gravid... Hehehe...
It's all about me Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Jeg ble etter lang tids prøving tilslutt gravid da vi la ut leiligheten som måtte fikses litt på for salg......og samtidig kjøpte et oppussningsobjekt light. Så den "taktikken" fungerte her i gården iallfall.
manonym Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Hehe, ja det skal du bare se at du blir! Jeg skal ta test til helgen igjen, krysser fingrene for positiv test!
Cecelia & jentene Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 jeg skal også ta test til helgen:) jippi
Mersa og gutta <3 Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Jupp, det er faktisk sånn det funker! Jeg ble gravid i desember, da sa vi igrunn til hverandre at denne mnd passer det fint å IKKE bli gravid, for min søster skal gifte seg i september, og det ville jo være dumt å ha termin da liksom.... Veeel, termin er dagen ETTER bryllupet! ;-P
meg & to små vampyrer Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Det gjør du sikkert. Her skjer dte også en del, men jeg tror jeg ikke blir gravid allikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå