Kvinne22 Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 ER snart 8 uker på vei.. går å bekymrer meg knstant for at noe er galt. skal til legen neste mandag på første kontroll..., det er lenge til! hadde en liten dråpe blod etter en orgasme i uke 5 men leste en del her inne og fannt ut at det er ganske normalt... at mange kan få litt blod bare av å gå raskt opp en trapp liksom... men alikevell.. jeg bekymrer meg for alt.. er livredd for den MA som alle snakker om.. hvor vanlig er det? når jeg skal til legen,, sjekker hun om det er hjertelyd da? har så lyst på en bekreftelse på at dete r noe der inne... har ikke så mye symptomer heller.. litt ømme bryster,,, mye mensmurringer... litt småkvalm av og til om kveldene.. men ikke mye...
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Når du skal til legen første gang så sjekker di helste berre deg og ikke barnet, desverre.. Det eg kan anbefale deg å gjøre er å bestille tidlig UL hoss noen private folk(ofte jormødre) som gjør dette. Der kan du se fosteret og hjerte som slår:) det er vell egentlikt det eneste du kan gjøre for å sjekke hvordan det går me barne ditt:) Det gjor eg nå før i uken, er 11+6 nå, å det er helt til og anbefale:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå