Gå til innhold

Er så redd og bekymret...


Anbefalte innlegg

Skrevet

ER snart 8 uker på vei.. går å bekymrer meg knstant for at noe er galt. skal til legen neste mandag på første kontroll..., det er lenge til! hadde en liten dråpe blod etter en orgasme i uke 5 men leste en del her inne og fannt ut at det er ganske normalt... at mange kan få litt blod bare av å gå raskt opp en trapp liksom... men alikevell.. jeg bekymrer meg for alt.. er livredd for den MA som alle snakker om.. hvor vanlig er det? når jeg skal til legen,, sjekker hun om det er hjertelyd da? har så lyst på en bekreftelse på at dete r noe der inne...

har ikke så mye symptomer heller.. litt ømme bryster,,, mye mensmurringer... litt småkvalm av og til om kveldene.. men ikke mye...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du skal til legen første gang så sjekker di helste berre deg og ikke barnet, desverre.. Det eg kan anbefale deg å gjøre er å bestille tidlig UL hoss noen private folk(ofte jormødre) som gjør dette. Der kan du se fosteret og hjerte som slår:) det er vell egentlikt det eneste du kan gjøre for å sjekke hvordan det går me barne ditt:)

Det gjor eg nå før i uken, er 11+6 nå, å det er helt til og anbefale:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...