Gjest Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Jeg er i uke 37, er det flere som har en veldig aktiv baby i magen? Syns det er full rulle fra morgen til kveld, med noen pauser....trodde det ble noe mindre på slutten...:-)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Her er det også full rulle de fleste dager. Mest morgen og kveld da. Var på CTG nå i formiddag og jordmora måtte le litt, snuppa turna og styra så jeg trodde hun skulle ta snarveien ut gjennom navlen Er 36+5
Gjest Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Så fint å høre om flere...blir jo litt sånn bekymret..hehe....trodde de hadde noe mindre plass nå, men føles ikke slik...mye bekymringer..skal jo være overlykkelig for mye aktivitet:-)
kriztie Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Er 37+6 å lillemann er en skikkelig villmann! Noen ganger lurer jeg på om han har besøk der nede:p Fest fra morgen til kveld, men det er bare koselig:o) Heller det enn å ha e rolig baby, da ville jeg ha blitt mer usikker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå