Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med en mann uten penis..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis han var drømmemannen på alle andre områder.

Han hadde måttet operere den bort for flere år siden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, det tror jeg faktisk ikke jeg hadde kunnet! den hører liksom med i pakka ;)

Skrevet

Nei desverre. Det hadde jeg ikke klart.

Er flere drømmemenn der ute

Skrevet

Svaret er nei enkelt og greit pga null sexliv og ingen barn sorry men det kan jeg ikke leve uten

Skrevet

Har du funnet en uten penis? Operert bort for flere år side? Er han pedofil? Ja da har du nok funnet drømmemannen din.............................................................................................................not

Skrevet

Det finnes da enkelte grunner til å måtte fjerne penis, kreft for eksempel.

Skrevet

Nå har jeg de barna jeg ønsker meg, så hvis det ikke hadde vært for at jeg allerede er sammen med drømmemannen (MED penis) så ville jeg sikkert ha kunnet det.

Hvis jeg elsket ham, vel og merke.

Skrevet

Ja, det tror jeg faktisk. Men da måtte han har vært DRØMMEMANNEN på alle andre områder :)

Skrevet

Må sei meg enig me tikktikkbooooom trur eg.. Åsså kan an ikkje ver imot spermdonasjon:P

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Men hadde blitt hos mannen jeg har nå om dette skjedde med ham, nå.

Skrevet

Hvis han var perfekt og snill og drømmemannen ellers, så hadde det ikke vært noe problem.

Skrevet

Kanskje. Er mer åpen for det idag enn jeg ville vært for 10 år siden ihvertfall :)

Skrevet

Nei.

Men som en annen skriver ville jeg blitt hos mannen min om han måtte ha gjorte nå på grunn av sykdom.

Skrevet

Med min minimale interesse for sex i disse tider, så tror jeg det.

Skrevet

Vel, lespiske klarer det, så jeg hadde nok gitt det et forsøk og tatt det der fra

Skrevet

Ja, helt klart, om alt annet stemte! Penisen er da absolutt ikke det viktigste i forholdet, og 0 penis betyr da ikke 0 sex....

Skrevet

Ja. En mann er ikke en mann bare pga stellet han har mellom beina.

Hvis han var drømmemannen, kunne jeg fint vært sammen med en "sånn" mann. Absolutt!

Det er mange måter å bli tilfredsstilt i senga på.Uten tiss involvert.

Skrevet

Det hadde ikke vært noe problem. Det finns da hjelpemidler..

Skrevet

Kunne heller blitt sammen med en mann uten penis enn fks uten armer.

Vet om en mann som ble forbrent over hele kroppen, og alt ser forvridd ut. Men makan til kjekking på innsiden skal du jammen lete lenge etter. FOR en mann!

Alt er relativt.

Skrevet

Hvis mannen var bra så ser jeg ingen grunn til å diskriminere. hadde heller tatt en hverdagshelt uten tut enn en idiot med...

...og så har han kanskje lært seg noen alternative skills i senga;)

Og null penis betyr vell ikke nødvendigvis null barn? Så lenge han har en brukanes testikkel?

Skrevet

Jeg er sammen med en mann som har "verdens største" penis, men hadde ikke gjort meg noe om penisen var borte, og mannen oppførte seg som folk!!!!!

Skrevet

Tror ikke jeg ville klart det, både fordi jeg har behov for sex innimellom, og fordi han ikke kunne gitt meg barn. Tror ikke jeg ville klart å leve helt uten sex, dildo og andre ting blir ikke helt det samme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...