Rumpleteazer Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Har to småttinger, førstemann er i dag 3 1/2, andremann er 2 år. I første svangerskapet var jeg skikkelig dårlig, spydde, hadde bekkenløsning, sure oppstøt, ja alt du kan tenke deg! Andre svangerskap var mye bedre, hadde alle de samme plagene, bare i mindre grad. Noen som kan fortelle meg hvordan deres tredje svangerskap var? Var overgangen fra to til tre stor? Alle erfaringer mottas med takk
Fire småtroll Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Mine svangerskap ble lettere og lettere, første var værst, tredje var det letteste. Legen spøkte med at jeg bare måtte fortsette, men nummer fem ville jeg ikke merke at jeg var gravid engang ;-) Overgangen fra to til tre barn var ikkenoe problem, nå var mine ganske store når nummer tre kom da, de var 3,5 og 6 år. De hadde hverandre å leke med så sjalusi var aldri noe tema, og de var store nok til å synes det var kjempekoselig med en baby. De er så omsorgsfulle og snille med veslejenta at det er en fryd. Sånn arbeidsmessig ble det heller ikke så stor foransdring synes jeg, rutinene er jo allerede innarbeidet, den minste tilpasser seg fort, og man en ikke lenger en usikker førstegangsmor, men en erfaren voksen en.. Nå venter vi nummer fire, og de to siste blir ganske tette, det blir spennende!
Rumpleteazer Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2008 takk for svar Kristin1974- Gravid igjen:-) Flere?
Gjest Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Her var det motsatt, mine svangerskap ble tyngre og tyngre, men de har også vært svært ulike så jeg er i hvertfall et levende bevis på at ulike mageformer, kvalme-ikke kvalme osv ikke har noenting med kjønn på babyene å gjøre for alle mine er gutter :-) Jeg ifkk nr 3 når de eldste var 4,5 år og vel 2,5 år år. Siden vår minste var en svært krevende baby med kolikk-tedenser og laken og vognskrekk (i det hele tatt bli-lagt-ned-skrekk) så sier det seg selv at det var utrolig slitsomt i starten fordi en av oss hele tiden måtte bære på babyen. Men etter første 7-8 mnd begynte det å gå seg til og nå som mini er straks 14 mnd er det for det meste bare kos :-) Litt slitsomt er det jo alltid med et lite barn, men dette vet du jo, så det kan noen ganger være litt trøblete å finne på ting som passer for hele familien, men det blir enklere og enklere for hver mnd som går. Synes det er kjempekos med 3 barn jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå