line_n & sara Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 for å kunne bruke denne stolen bakovervendt, må man ha en sånn der isofix base da? står jo ingenting på nettsidene til barnevognhuset..
Gjest Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Gå inn på hjemmesiden til besafe.. Mye bedre å lese fra produsenten.
Kosel Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Nei det må du ikke. Jewg er superfornøyd med det setet!! Har det bakovervendt til jr på ett år. Jeg kjører en pitteliten toyota yaris og det er helt fint plass til å sitte i passarsersetet foran også selvom setet står bak her. Gjelder bare å leite frem riktig ryggstilling og så justere hvor langt frem sete er nødt til å stå da. Så lenge ryggposisjonen er ok så er det ikke så farlig at beinplassen er noe mindre enn en er vant med har jeg funnet ut...
BettyBoob Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 superfornøyd med setet mini på 2,5 sitter fortsatt bakovervendt i mercedesen min, ikke noe problem og trenger ikke isofix nei
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Nei... så vidt jeg vet er ikke dette setet med isofix i det hele tatt (ikke base heller)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå