Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Vurderer dette navnet,men trenger noen synspunkter
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 sønnen til en venninne heter det fint navn!
Mammantiltigerogentil Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Nydelig Ville egentlig ha det selv, men det ble snappa av en venninne for to år siden. Slem, slem venninne ;-) Hehe så litt mer tankekraft må brukes på navnet til min lille gutt
zethaline Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Søtt navn,men veeeldig poppis akkurat nå. Skulle ha det selv,men nå vet jeg om en del som nylig har fått det navnet.Så da valgte jeg et annet navn;-) Lykke til med navne valget:-)
Gjest Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Nyyyyydelig. Kunne valgt det selv, men mannen min liker det ikke så godt.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 vi har noe som heter NAVNEDEBATTEN her for en grunn... så bruk den i stedet da!!!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #8 Skrevet 10. august 2008 Shut up anonym 13:40! Jeg synes det er veldig fint og har lyst å bruke det, men liker ikke at det er så populært. Jeg skal kalle opp min far, og har mange bokstaver fra det navnet, men vurderer nå noe annet da det er så populært.. Vil ha ett spesielt navn, og ikke ett som alle andre har =)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #9 Skrevet 10. august 2008 Det finnes en debatt for det meste her inne.. men her kan man diskutere det anonymt:) Så hold smella di snurpebøtte...
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #10 Skrevet 10. august 2008 Slutt å la hormonene dine ødelegge en tråd til en dame som bare vil få noen kommentarer på ett mulig navnvalg. Viss det ikke ahr noe me hennes spm å gjøre så ikke skriv innlegg da vel!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #11 Skrevet 10. august 2008 Jeg synes det lukter litt "ung mor uten utdannelse" av det navnet. Vet ikke hvorfor, sikkert for at de jeg vet om som har brukt det er i den kategorien. Men utover det er Oliver egentlig et fint navn, som klinger bra
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #12 Skrevet 10. august 2008 For en "fantastisk" kommentar. Ung mor uten utdannelse... Er det mulig? Hvilke navn sier "gammel mor, med stjernejobb" da?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #13 Skrevet 10. august 2008 Tusen takk for alle de positive tilbakemeldingene men ung og uten utdannelse fru blom jeg er 28år har 3 barn og utdannet sykepleier hva har det med mitt navnevalg å gjøre? tror du som skrev det snakker om deg selv for det var temmelig tåpelig sagt sier jo mye om deg som person da. Venter nr 4 i des og det blir min lille Oliver ja uansett hva folk sier .
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #14 Skrevet 10. august 2008 Knallnavn! Hilsen velutdannet kvinne på 36...
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #15 Skrevet 10. august 2008 Syns det er et utrolig fint navn jeg. Det er så fint at sønnen min heter det Hehe
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #16 Skrevet 10. august 2008 Dere som tok dere så nær av min kommentar om "ung mor uten utdannelse". Ok, det ble litt flåsete fremstilt, feil ordvalg.... Men; det er faktisk forskjell på hva folk kaller ungene sine. Leste en artikkel om dette i Aftenposten for en tid tilbake (har også sett noe tilsvarende på ssb). De med høyere utdanning velger en type navn, mens de uten utdannelse velger andre navn. Generelt sett, unntak finner en jo uansett hva det gjelder. Dette gjelder forøvrig andre ting også; kosthold, trening etc. Folk med høyere utdanning er ofte flinkere på disse tingene. Sånn er det bare. Forøvrig er det slett ikke sikkert at jeg har rett når det gjelder min assosiasjon til navnet Oliver....
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #17 Skrevet 10. august 2008 Herregud hvor dum kan virkelig du bli ler meg ihjel
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #18 Skrevet 10. august 2008 Dum? Ja, ja... Jeg forholder meg bare til statistiske fakta. Dessuten virker det ikke seriøst å kalle andre for dumme. Det er noe voksne ikke gjør.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #19 Skrevet 10. august 2008 hehe må fortsatt bare riste på hode og le av slike som skriver sånt latterlig det sier jo hvor glup i hode du er haha ler så jeg får vondt i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå