Mamsen87 :) Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Har hørt mye om den vogna.. Så må bare høre litt med dere! Er den sittedelen veldig liten? Hørt det er noen med barn mellom 1 og 2 år som har den og at barnet skaller/dunker hodet i kalesja. Gjør det det med deres? Hvordan er den på snø? Hjelper de vinterhjula noe? Også kom jeg over det her på www.barnevognguiden.no. "Nå er sønnen min 14 mnd, og nå må vi selge den - ikke så mye fordi han stanger opp i kalejsen, men fordi han får knust sine "familijuveler" mot selen. Når han sitter på det bratteste - da siger han mot selen, og den stakkars gutten hviler hele vekten sin mot dette punktet... *au* Så har du en gutt - IKKE KJØP VOGNA!" Hvis du har gutt, har dere hatt det problemet? Har hele tida sakt at jeg aldri skal ha denne vogna, men nå har jeg bare skikkelig lyst på den!
It's all about me Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Vogna er veslejenta sin, men har jo testet den på storebroren som er 2 år og 3 mnd. Han verken stanger i kalesjen eller knuser juvelene mot selen. Synes den virker supe jeg. Lett og enkel å styre. Eneste negative er vel at siden framhjulene er så små må du være litt obs på dårlig underlag.
Mamsen87 :) Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2008 Okai! Vi har en gutt og venter en til og hadde vært kjedelig og kjøpe den vogna hvis ballene ble knust når man bytter fra baggen.. Tror jeg får dra og se på den en dag!
*Rutletutt* Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Har hatt Buggis hele vognperioden til jenta mi på 12 mnd. Kunne ikke vært mer fornøyd! Sittedelen er ikke liten syns jeg - helt normal strl på vil jeg si... Min jente er liten da, men er ikke i nærheten av å være oppi noe som helst;o) Jeg har ikke kjøpt vinterhjulene, men bor på vestlandet så er ikke akkurat mye snø her - men det gikk fint å bruke den på den snøen vi hadde i vinter...selvsagt ikke optomal snø-vogn, men ingen vogner er vel 100% på snø...På det verste snudde jeg bare håndtaket og låste de små hjulene bak - da kom jeg frem:o) Har aldri hørt noe tidligere om at gutter knuser greiene sine i selen, he he;o) Har hørt mye om vogna inne på vognforumet til nybaktmamma.com og aldri en eneste gang lest at noen har hatt problemer med det;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå