Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heihei...hvor mange barn totalt på meg?...har to, en gutt og en jente

kjærlighet....jeg 11.1.73

han 8.10.78...

studier??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei..

Får opp 3 barn på deg, så da kommer det en ett til :)

Får ikke opp noe om studier jeg :/

Spå meg tilbake?

F281288

Gravid nå ? Evt når?

Skrevet

Får et barn til, vet ikke kjønn, tror jente, føler feminint. Kjærlighet; litt posisjosproblemer. Jeg bruker ikke kort eller pendel etc. så jeg får bare inn følelser i meg når jeg leser innlegget, noen ganger har jeg rett og andre ganger surrer jeg meg litt bort.

Gode tanker

Jeg har nr. 3 i magen

Når tror du han kommer?

Tror det er han, ul. termin 23. desember, fin fødsel?

Skrevet

får opp totalt 4 barn.Ser en gutt og ei jente til.Virker som det er tvillinger at dere bestemmer dere for og få siste mann men så blir det to.

Kjærligheten blomstrere.Ser ringer her,gift?har vært i bryllup eller noe?

Skrevet

jeg får opp gravid...innen oktober på deg.....vet ikke om du kan være det fordi kortet kom opp så raskt....som nr tre....lykke til

..

Skrevet

noen som vil spå meg!?

venter gutt termin 13 sept! Kommer han før?

selv født 27.09.81

Skrevet

....mette elisabeth....får opp 18....på fødsle.....jeg føler også gutt....men ikke helt klart faktisk...

bra fødsel...

Skrevet

kan du se om jeg får flere barn?og økonomien?kjønn

født 28.04.82

samboern 10januar 81

Skrevet

takk aurora....du spår meg det samme alltid, det tegner bra...jeg hadde nicket gangster-hippeie før....ble spådd nøyaktig det samme av en profesjonell synsk....men da først en gutt så en jente til og bryllup i juni 2009....barn 2010 og 2013,....uansett det er ganske likt da...

jeg kan tro på tvillinger...har det i fam....+at mista en tvilling i 1 svangerskap...da sønnen min ble født....veldig tidlig etter et fall...men de fant rester....

Skrevet

...jeg føler fortsatt det kan komme en jente på deg aurora....lurer på om det ligger svangerskap på deg i løpet av 2009....første halvdel....men dere må bestemme dere for det...sånn sett er det ikke helt klart ennå...kjærlighet og økonomi er trygt begge deler.....føler dere har vært litt slitne.....men alt ser veldig stabilt ut framover....jeg får opp gode økonomi kort på dere framover....

Skrevet

okey...det er deg ja...hvordan går det med alt sammen?

Joda vi begge er jo slitene..bygger hus,to små og mistet svigerfar her for 9 uker siden så det er mye med det..advoktat og politi i bildet enda.Og blir rettsak om skyldige her før jul +at jeg skal inn på et forliksråd møte her no mot en eks som skylder meg penger.

Skrevet

....forretsen hvordan går et med sønnen din som så farfaren sin??....håper det går bra med dere....og at minsten er en liten tøffing....

Skrevet

joda går bedre med han..men føler sterkt at han er her enda men ikke så mye som får.Men både gutten og hunden reagerer på noe som jeg ikke ser men som jeg bare føler.

Skrevet

ja je husker du nevnte de tingene....men på meg ser det ut som alle disse tingene vil gå helt fint....

Skrevet

men jeg føler han bae er der...ikke at han egentlig vil noe....

sånn sett vil han forsvinne gradvis.....føler jeg...

Skrevet

Hei hei!

Trrur du vil få en gutt til.... :)

men får også opp en mulig nr. 4 :)

Ser du når jeg blir gravid? evt. i år?

Går det bra da?

Gutt eller jente?

f.290588

han f. 090473

Skrevet

jeg føler både gutt og jente på deg....men tror gutt først....i løpet av høsten kommer du til å bli gravid...temmelig snart....og føler alt vil gå bra.....jeg tror du vil få barn i to runder.....først to barn deretter et eller to til...

lykke til..

Skrevet

Hei!

Kan dessverre ikke spå deg, for slike evner er det dårlig med her dessverre ;) Men vet at du har spådd meg en gang tidligere under ditt forrige nick, men nå klarer jeg selvfølgelig ikke å finne det igjen. Kunne du tatt en titt igjen?

Har i hvertfall blitt gravid, og har termin 26 desember. Ultralyden sier at det blir ei jente til, er du enig? ;)

Ser du noe om svangerskapet og fødselen?

Blir dette siste barnet tror du?

Lurer også på hvordan det vil bli med kjærligheten og økonomien.

Ble visst mye dette, hadde vært artig om du hadde orket å ta en titt.

Jeg: 18.11.75

Sambo: 04.02.75

Vennlig hilsen

Skrevet

Jeg har prøvd å spå deg fler ganger med kort men di er helt i surr:S

Først at kjærligheten blomstrer også litt problemer så vet ikke:S

Også på barn får jeg bare jenter, 4barn og det er feil siden du har en gutt:) Beklager..

Men kunne du sett litt på meg?

Graviditet, når og kjønn, kjærlighet?

Vært på intervju nå og skal på en til, vil jeg få en av dem?

Takk om du gidder å se eller ikke:)

f:22-05-89

han:06-03-86

Skrevet

gurine....ja tror det er jente...i ild tegn....så jeg tror hun kommer før 30 desember....altså skytte....ellers får jeg opp veldig gode kjærlighetskort på deg....ligger mye bra her.....og jeg tror gjerne dere kan få et barn til.....fruktbarhet ligger her...

Skrevet

Veldig usikker her gitt, 3 eller t.o.m 4! Ser begge kjønn, men gutt står sterkt!

Ser studier på deg, ser at du må vente litt? Utsettelse(?) <---(utsettelse kan også stå for noe annet sentralt i livet ditt) Kjærligheten står sterkt mellom dere! Er dere forlovet eller har dere planer om å gifte dere snart?

Om du kan se på meg er jeg takknemlig: 040585, er jeg gravid nå?

Mvh, Samsaya

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...