Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Vurderer å handle fra disse sidene. Men er det noen som har erfaringer med denne siden?
uanonym Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Kjøpte to kjoler og en bukse der, ble veldig fornøyd! Varene kom på døra etter to-tre dager og selv om jeg måtte betale toll ble det en fin pris. Klærne var litt store i størrelsene men veldig fine og behagelige!
Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2008 Jeg reagerte litt på portoen de opererer med! 40§ er ganske mye i porto, syns jeg da.. Ikke dårlig leveringstid det da..
Lykkepålandet Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Augustmamma 76 Er det $40 i frakt uansett hvor mye du bestiller? Og angående størrelsene. Jeg bruker Medium. Burde jeg bestille M da eller gå ned til Small?
uanonym Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Husker ikke det med portoen dessverre! Jeg tør ikke si hvilken str du skal bestille, men jeg vurderte å bestille mine kjoler i xl siden jeg brukte L/XL klær før graviditeten. Men L var stort nok ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå