Gå til innhold

Southern...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sisen du bor i Arendal og har ingen barn.. Kan jeg få barn når jeg bor i Ålesund da? Isåfall.... Når går toget hjem og hva koster det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når melet siktes koster biletten ikke mye.

Hansemann kan tromme, dessuten hei hvor den kan slå!!

Skrevet

Tusen takk for hjelpa.. hva skulle jeg gjort uten deg;) Jeg sikta melet og bollen blei bra.. Men den funka ikke som tromme.. men billig blei det! Kan jeg vaske den i oppvaskmasakinen??

Skrevet

sålenge du bare husker å ta ut dobørsten først!! ;)

Skrevet

Heldigvis huska jeg å ta ut dobørsta først.. men jeg er usikker om jeg skal vaske bollen forovervendt eller mot kjøreretningen..

Skrevet

Anbefaler at du vasker den mot såframt alle andre populære er enige, ellers kan du kaste hysterien og vaske den forovervendt. Better do it right, ellers ringer jeg barnevernet på deg...

Skrevet

Bollevernet that is:p Forøvrig synes jeg du overreagerer.. jeg vasker den jo på kokvask sammen med trusene mine! Koko! Spurv er en fin fugl!

Skrevet

Jeg vet ikke hva dere har tatt i dag, men jeg også vil ha!

Skrevet

Du kan få to... dessuten er det igjen litt av det fine melet... Syns du fuglen min er fin?

Skrevet

mMm... grønnstær også være fin fugl, bør dog ikke kokvaskes. Dårlig fargeektehet! Siktet du melet?

Skrevet

Teller det at jeg bor i sør?

Skrevet

Ja, den øverste er finest.. hvor ble det av Hansemann? hoppet han av en perrong forseint? Hansemann må være fargeblind..

Skrevet

Tja, kommer ann på hvilken farge fuglen din fra Ålesund har?

Skrevet

bare om din far er fra Nord og din tante fra Sandefjord...

Skrevet

Faren min er tyskerunge, så da teller ikke jeg.

Synd, for dette var morro. Så lenge det varte.

Æsj, kjenner ingen i Sandefjord heller.

Skrevet

Far er litt i gråsonen.... så at han er tysk spiller ingen rolle... bli med du! Toget går snart videre! Kanskje vi finner Hansemann?

Skrevet

Jeg stoler ikke på den fyren.

Men jeg har hatt sex på toget. Bryllupsnatta ble tilbragt på ei sovevogn til Oslo. Ha!

Skrevet

Hører en trommelyd... spørs om han er rett i nærheten... Styr unna sovevogn 332, det går rykter om fare for befruktning.. banan er godt, men jeg kan spare meg for pære!

Skrevet

Hey! Jeg har også hatt sex. Tilfeldighet? I don't think so! Kanskje vi har samme far?

Skrevet

Jeg ble gravid 11 mnd etter togsexen. Jeg er ikke elefant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...