Gå til innhold

Gratulasjoner mottas med takk.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt siste år i 20-årene. Her skal det feires med fiskesuppe og svigermors gulrotkake. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer!!! :)

skal faktisk også ha fiskesuppe og kake i dag! ;)

Skrevet

Takktakk!

Ble en flott dag, men har fortsatt både nydelig fiskesuppe og kake tilovers, om noen vil ha! ;-)

Skrevet

Grattis med dagen:-D

 

Og nyt siste året som ung:-P

Skrevet

Gratulerer med dagen!

30-årene er forresten mye gøyere enn 20-årene ;-)

Skrevet

Gratulerer en hel masse!

 

Og så kan du glede deg over alt som kommer til å skje det neste året ... Året mellom da jeg fylte 30 og 31, det var liksom da alt skjedde:

 

* Jeg kunne faktisk ta meg i å vurdere å kjøpe Norsk Ukeblad fremfor KK (fordi oppskriftene i bilaget så så spennende ut ...)

* Jeg sluttet å bruke g-streng til hverdags og frydet meg over å bruke vanlige truser, slike som vi hadde da vi var små, sånne i hvit bomull

* Jeg begynte å bruke ferskgjær i stedet for tørrgjær

* Twist ble brått koselig å sette fram når en hadde besøk

* Marie-kjeks var ikke lenger så tørt som folk skulle ha det til

* Jeg begynte å vaske alle dyner og puter hver eneste sommer

* Jeg begynte å bruke brun-uten-sol-krem i stedet for å ligge i solarium

 

Så - noe skjedde med meg, det er helt sikkert :D Og allikvel: Det er helt fantastisk å bli eldre! Jeg stortrives med meg selv, livet generelt og med familien og tryggheten denne gir. Ha en fantastisk dag og et riktig godt og utviklende år fram mot de 31 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...