LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Mitt siste år i 20-årene. Her skal det feires med fiskesuppe og svigermors gulrotkake. :-)
line_n & sara Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 gratulerer!!! skal faktisk også ha fiskesuppe og kake i dag!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2008 Takktakk! Ble en flott dag, men har fortsatt både nydelig fiskesuppe og kake tilovers, om noen vil ha! ;-)
Monajenten Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Grattis med dagen:-D Og nyt siste året som ung:-P
Gjest Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 Gratulerer med dagen! 30-årene er forresten mye gøyere enn 20-årene ;-)
Oi ..! Skrevet 10. august 2008 #8 Skrevet 10. august 2008 Gratulerer en hel masse! Og så kan du glede deg over alt som kommer til å skje det neste året ... Året mellom da jeg fylte 30 og 31, det var liksom da alt skjedde: * Jeg kunne faktisk ta meg i å vurdere å kjøpe Norsk Ukeblad fremfor KK (fordi oppskriftene i bilaget så så spennende ut ...) * Jeg sluttet å bruke g-streng til hverdags og frydet meg over å bruke vanlige truser, slike som vi hadde da vi var små, sånne i hvit bomull * Jeg begynte å bruke ferskgjær i stedet for tørrgjær * Twist ble brått koselig å sette fram når en hadde besøk * Marie-kjeks var ikke lenger så tørt som folk skulle ha det til * Jeg begynte å vaske alle dyner og puter hver eneste sommer * Jeg begynte å bruke brun-uten-sol-krem i stedet for å ligge i solarium Så - noe skjedde med meg, det er helt sikkert Og allikvel: Det er helt fantastisk å bli eldre! Jeg stortrives med meg selv, livet generelt og med familien og tryggheten denne gir. Ha en fantastisk dag og et riktig godt og utviklende år fram mot de 31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå