Gå til innhold

Må man ha kynnere i forkant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes alle har kynnere, både vonde og ikke vonde, men jeg kjenner ingenting. Ikke så mye som en bitteliten sammentrekning en gang :( Har alle masse kynnere før fødslen setter i gang, eller er det faktisk noen som ikke merker noe før det hele starter? Har 3 uker igjen da så det kan jo komme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du hatt menssmerter gjennom svangerskapet? Leste litt i ei slik bok igår, og da stod det at en kan kjenne kynnere som menssmerter, spesielt før en passerer uke 30 o.l. ..:o) Men det er nok de som ikke merker kynnerne også vil jeg tro.

Skrevet

Har hatt litt menssmerter ja, men lite i det siste. For mange mange uker siden hendte det at magen ble hard av og til, spesielt etter sex. Ikke noe nå. Jaja, har tre uker igjen og ungen kommer nok den er klar :)

Skrevet

Ja men da har du nok hatt ja:o) det harde etter sex er jo også kynnere, så om du er bekymra får du bare lokke han med i høyet litt oftere.. *fniser idag*

Skrevet

Hehe, han er ikke vond å be nei. Han ble ganske happy da jeg sa at siste uka før termin ble det hopping i høyet hver kveld :) Hehe.

Skrevet

Du trenger slett ikke ha mye kynnere før fødsel. Jeg fikk kun kynnere når jeg anstrengte meg ekstra (Gikk fort i oppoverbakker osv) Ellers merket jeg ikke noe før riene startet. Lykke til :)

Skrevet

Med mine første og andre hadde jeg ingenting før riene startet... Jeg hadde nok kynnere en hel dag før det ble rier på kvelden etter sex med førstemann. Det var på termindatoen.

Så du trenger absolutt ikke merke noen kynnere nei. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...