FrøkenSprøken Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Har kjøpt det, og har prøvd det i noen dager, og ville bare høre om noen andre hadde prøvd det med gode erfaringer? Skulle ha gått ned noen kg, for jeg har lagt på meg 10 kg det siste året, og har ingen klær som passer lenger:(
FrøkenSprøken Skrevet 10. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. august 2008 Ingen? Så at det ble nevnt her inne tidligere i dag...
FrøkenSprøken Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2008 Oooooog jeg prøver igjen;)
Gjest Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Har ikke prøvd det. Men sunn mat og trening gjør susen det!
Goodbye Kitty Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Jeg har nettopp begynt på de også, og er spent på om de hjelper.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 E brukte de i begynnelsen av en "slankekur", men han trente hardt og spiste veldig sunt i tillegg (lite men ofte) Du går nok ikke ned 10kg kun ved å ta de 30 days greiene desverre. De skal jo bare "rense" kroppen.
Barn i huset <3 Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 funker dårlig på meg. har hatt motsatt virkning. har fått matlyst til de grader:( samme med min mor
FrøkenSprøken Skrevet 10. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. august 2008 Men spiser sundt og greier i tillegg da... Er bare det at eg har gjort det siden jul og bare gått ned 5 kg, så hadde vært greit med litt ekstra hjelp;) Dessuten skulle de være effektive på magefettet, og det er det som er det største problemet... Jeg er fornøyd med beina og overkroppen...
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 10. august 2008 #9 Skrevet 10. august 2008 Hva med å bgeynne å trene litt da? Jeg trener masse, og magen min begynner å bli fin. . . mange her inne som skryter av lavkarbokur, kanskje det er noe å tenke på? Vet at (S)Tinkerbelle her inne vet masse om det, kanskje du kan få noen tips av henne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå