Gå til innhold

sliming.. ikke for sarte sjeler ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg holdt på med blodslim i flere dager.. Har en mistanke om at det er slimproppen som kommer sakte men sikkert... Er det noen andre som har det slik? Det er rustrødt blod, så ingenting ferskt, men kan den gå over mange dager slik? Det kommer hver gang jeg er på toalettet, og er bare mye på selve papiret, så jeg kan jo tørke i evigheter.. sukk for noen detaljer *pjuk* hehe..

Har også mye menssmerter, idag er de i hele magen, og småen er veldig aktiv, så han har det nå fint vertfall!

Håper jo det nærmer seg, er 38+2 idag.. Men antar det kan ta en tid selv om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! jeg starter min uke 32 idag. hver gang jeg er po toalettet kommer det en del slim. tjukt, gjennomsiktig. lukter ingenting. dette er rett og slett ekkelt! ;S

hadde du det før du fikk blod i slimet? Tenkte kanskje det gjaldt slimproppen hos meg også, men det er velalt for tidlig? har også måttet bruke tynt bind d siste dagene nå, hvis ikke må jeg gå rundt "våt" hele tida;(

Var ikke meninga å dra ut innlegget ditt, men trenger litt hjelp jeg også=P

Skrevet

Bare dra ut du, vi trenger visst begge hjelp av de erfarne ;o) Nei, jeg har faktisk ikke hatt hverken utflod eller slim tidligere jeg, men hører jo om de som får slimproppen ganske tidlig, så tror det kan skje ja. Men hos meg kom det først en ørliten klump med ei tyyynn stripe blod, og det har gått over til å være kun blodblanda slim nå.. så undrer meg litt.. Men det er som du beskrive, tjukt ja!! (får litt vibber til sånn lekeslim jeg da.. hehe, om du forstår)

Men jeg får ingenting i truseinnlegget mitt... så kommer bare hver gang jeg er på toalettet(men det er nå ofte nok det også da.. hihi)

Skrevet

Denne dytter jeg på, hvor er de erfarne henne?

Skrevet

min slimpropp gikk også på denne måten, tror nok det er ganske så normalt. Min gikk over 3 dager i uke 37 og jeg født 8 dager over termin.

Skrevet

sukk, ja det er nok sånn det ender opp hos meg også... var det blodblandet hos deg også Hebbe lille?

Skrevet

ja, det var det.. :)

En slik blodstripe midt i det tykke slimet.-..æsj, hehe:)

Skrevet

Jeg hadde det også på denne måten, men det var i uke 31 eller no. Kom en skikkelig dose "lekeslim" da jeg var på toalettet. Tenkte først at "herregud..der gikk slimproppen gitt", men nå blei jeg litt letta over at det er flere som har hatt denne opplevelsen. Har ikke vært det minste engstelig, men ble bare litt forundra da det plutselig kom så mye.. Supert at du tok opp dette temaet :)

Skrevet

Hei Camilla

Hos meg gikk slimproppen akkurat en uke før termin, og den gikk altså over 5 dager. Bare jeg hadde ikke blod i den, det så bare ut som innmat på en drue. Smertene kom bare noen min etter gikk... dette var første gang jeg hadde smerter i det heletatt i sv.skapet.

Resten av proppen kom da vannet gikk.

Så tydlig at det var noe på gang for min del. (kansje for din del oxo :P) *håper*

Jeg fødte 5dager etter at den gikk, 2 dager før termin.

Skrevet

Beibifot:

Ja da krysser jeg fingrene for det;o) Søstera mi hadde viss også slim som meg, og sier at det begynte ca. ei uke før hun fødte.. så kanskje det er håp om noen dager.. har slima nå skikkelig to dager,og littegranne et par dager før det ..hehe

Skrevet

Vil tro det siden du er såpass lang ut i sv.skapet :o)

Lykke til da, det er jo kjempe spennende tid du har i møte ;)

Skrevet

Ja :o) nesten litt for spennende, våkner og får ikke sove skikkelig pga at jeg bare ligger og er spent! hehe.. Gleder meg egentlig veldig!

Skrevet

Kjenner igjen følelsen *ler*

Da jeg fortalte samboer om at noe av proppen hadde gått (dette var kl 1 på natta) Fikk han ikke sove...heller ikke jeg. Så vi "stod" opp igjen å satte oss i stua å så på tv... men fant fort ut at det kunne bli noen lange netter i spenning, så vi gikk å la oss igjen etter en time :P Sykt hvor oppspilt en blir når en får slike tydlige tegn på at det er nærme :)

Skrevet

hehe, ja det høres nesten ut som meg det:)

Skrevet

Kjempe spennende... Glede meg på dine vegne. Heilt spessielt.

Skrevet

Tusen takk for det! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...