Mille** Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Altså, tror du at du kommer til å bli boende der du bor, om det er i hus eller leilighet, for resten av livet? Eller ihvertfall i de neste 20 årene? Vi har flyttet så mange ganger, og jeg er dritlei av å bare bo midlertidig på en plass. Håper at dette er vår nest siste bolig, og at vi får oss et hus innen utgangen av 2009. Skal bli godt å slå rot en plass. )
yasmina Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Det lurer vi ogsaa paa Liker oss her, men blir vel neppe 20 aar uansett, men vuredere aa flytte hjem etter jul, men klarer ikke aa bestemme oss Og hvor er hjem, Stavanger eller Harstad, det vet vi heller ikke....
Mille** Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2008 Vi har i det minste bestemt oss for hvilken by vi vil bo i. ;o) Lykke til med valget. )
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Jeg ser faktisk for meg å bli gammel her... Men vil gjerne bygge på litt, da.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Jepp, etter mye flytting bor vi nå i nybygd hus akkurat der hvor vi vil bo Føles utrolig godt!
katta og co Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Vi ønsker forløpig å bo i dette område, men om vi blir her for bestandig er nok ikke sikkert. Vi har lyst på egen leilighet, men det er så dyrt rundt her. Vi drømmer om Lottogevinst;)
ana baroma Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 Vi bor kjempefint, med sjøen rett utenfor stuevinduet, greie naboer og stille og fredelig! Kan ikke ha det bedre... Når jeg står opp om morgenen ser jeg danskebåten på vei mot Danmark ute i horisonten. Jeg har måkeskrik og sjøskvulp, jeg har storm om vinteren og femti meter til badestranda... Joda, jeg kan bo her de neste tyve årene:) Må nok bygge ut dersom vi får en liten til en gang, men det er ikke det som bekymrer oss mest, hehe. Så får det være at det er langt unna "hjemme" for meg, men det går jo både fly og tog, så det er ikke det store problemet:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. august 2008 #8 Skrevet 10. august 2008 Ja jeg vil nok bli boende her i mange mange år til. Vi har arvet ett gammelt hus, og pusset det opp nesten helt fra bunnen, og masse mer oppussing blir det i årene framover. Men er mange trapper i huset og utenfor så er ikke noe godt hus å bli gamle i.. Men fram til da håper jeg å bli boende her. Så kan vi kjøpe oss en liten lett stelt leilighet når vi blir så gamle og grå at vi ikke klarer å gå i trapper..
iznogood Skrevet 10. august 2008 #9 Skrevet 10. august 2008 Jeg bor akkurat der jeg skal bo. Like ved sjøen, sentralt i forholdt til alt som er av tilbud i Bergen, området er regulert av forsvaret så det blir neppe fortettet her og vi kan ha flotte turområder og masse natur å boltre oss i. Huset er stort nok - og det er god plass til barn, dyr og biler. Jeg lurer litt på å bygge en ponnystall sånn etterhver siden vi har plass til det. Så jeg er veldig happy med at vi bor der vi bor.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 10. august 2008 #10 Skrevet 10. august 2008 Egentlig ikke...
lillebror er " forsinket" Skrevet 10. august 2008 #11 Skrevet 10. august 2008 Selv om vi snart flytter til norge, er det jo ikke sikkert det er der vi vil bo de neste 20 aarene. Vil vel egentlig bo et helt annet sted, men pga.barna flytter vi. Hva gjor vi ikke for de sote smaa???
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 10. august 2008 #12 Skrevet 10. august 2008 Nei, komme ikke til å bo her vi bor de neste 20 årene.. For det første så leier vi her vi bor nå - vil ha vårt eget en eller annen gang. Dessuten bor vi 40mil unna min familie, og ha veldig veldig lyst til å flytte nærmere dem.. Men min kjære ha en jobb han stor trives i, og tjener forholdsvis godt i forhold til andre i samme yrke.. Så vi får se hva fremtiden viser..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 10. august 2008 #13 Skrevet 10. august 2008 Det håper jeg... flyttet jo til barndomsbygda etter 15 år i hovedstaten, nå i juni... kjøpt hus og greier, trives utrolig godt, og håper jeg får bo her leeeeeeeeeeeenge, lenge ennå...)))
~~DoraDora~~ Skrevet 10. august 2008 #14 Skrevet 10. august 2008 Ja her har vi slått rot for resten av vår fremtid ))))
metaMORfose Skrevet 11. august 2008 #15 Skrevet 11. august 2008 Her vi bor nå vil vi bli gamle! Helt klart. Vi har et stort og luftig hus med plass til noen flere enn vi egentlig er. Vi blir nok ikke Angelina og Brad, men en eller to flere blir vi, på den ene eller den andre måten.
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 12. august 2008 #16 Skrevet 12. august 2008 Nei jeg bor ikke der jeg vil bli boende.. bor i rekkehus nå, elsker huset vårt, full bhg dekning, men stedet liker jeg ikke og ikke klimaet! Så innen 3 åringen skal begynne på skolen, vil vi kjøpe enebolig, da håper vi å flytte et sted som er ca 15 min unna. Der er klimaet myyye bedre, har masse venner der og liker stedet kjempegodt!
boble <3 Skrevet 12. august 2008 #17 Skrevet 12. august 2008 Nei vi gjør nok ikke det. Bor i lavblokk nå, føles ut som rekkehus da vi har egen inngang med hageflekk og tre etasjer. Men drømmen vår er å bo noen år i Singapore, gode jobb muligheter der for mannen og jeg kan ta resten av mine studier der. Håper vi klarer å realisere den drømmen. Så får vi heller finne drømmehuset når vi setter nesen nordover igjen.
piano♫ Skrevet 12. august 2008 #18 Skrevet 12. august 2008 Ja, uten tvil. Holder på med ombygging/utbygging nå som gjør dette til drømmehuset. Det blir da handikapvennlig og romslig/praktisk nok, slik at alle i familien får det prima. Her har vi bølgeskvulp og måseskrik rett utenfor verandaen (som er kaia), vi er rett i nærheten av både skole, barnehage, jobb og sentrum. Vi har begge venner og gode kollegaer her. Her blir vi - og her vil vi bli gamle :-)
Sånn kan det gå Skrevet 12. august 2008 #19 Skrevet 12. august 2008 Vi har flyttet ørten ganger opp igjennom, men blir nok neppe her vi bor nå vi blir gamle nei. Har begynt å "lukte" på ledige jobber langt borte, så er ikke sikkert vi blir her over vinteren en gang... ;-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. august 2008 #20 Skrevet 12. august 2008 Jeg er ikke sikker, men tror ikke det! Jeg klarer ikke å slå meg til ro så langt fra familie og venner, det er lite jobber og det å bo her var ikke akkurat slik jeg hadde sett det for meg. Det kommer vel mest an på hvordan den økonomiske situasjonen blir over vinteren. For bedrer den seg kan jeg godt bli boende, er den som den er vil jeg gjerne flytte.
bente69;) Skrevet 12. august 2008 #21 Skrevet 12. august 2008 Ja, det tror jeg:) Jeg flytter ikke ut av huset (tror jeg) før vi flytter i blokk. Nå har vi bodd i samme område siden 91, gått fra rekkehus til enebolig. Neste stoppested blir kanskje i terrasseblokkene borti veien her, om 30 år +...*ler*
hund&barn@fullrulle Skrevet 13. august 2008 #23 Skrevet 13. august 2008 Nja... Bor i et fint område, har et greit hus, kjempe fin tomt, ikke langt noe sted liksom men jeg kunne godt tenkt meg å bo der jeg kommer fra da... Bor her med hensyn til unga gubben har fra før. Men nå går jo våre barn i barnehage her og kommer til å begynne på skole her, så blir vel her tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå