Lurvehette Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Andre som er det? Våkner hver morgen like skuffet.... INGENTING er på gang!!!! Greit nok, har jo 15 dager til termin, men har vært temmelig sikker på at de kyndige har tatt en uke feil angående termin denne gangen..... Men jeg er full av dobbel moral, for jeg GRUER meg skrekkelig til fødselen også, og da syns jeg babyen kan bare være der han er...... Men er så lei av å være så bevegelseshemmet også....... Ting Tar Tid:)
Malin&TE Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Jaa, jeg kjenner at jeg blir litt, okei veldig skuffet når jeg våkner uten at det er på gang.. Meen jeg prøver å slå meg til ro med at han kommer når han er klar. Har 3 dager igjen til termin.
mamma til Marcus og høygravid Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Her er det en til....har termin i morgen jeg da......men her har det vært mye maserier og vært til stripping...og er moden..Men denne gutten vil ikke ut enda get....
Piamin Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Jeg er også skuffet hver morgen. Hver eneste..
Venter nr 2 - 08.08.08 Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Jeg hadde termin på fredag 08.08.08.men ingenting skjedde den dagen selv om det hadde vært veldig artig og få henne på den datoen. Har vært rolig ellers men nå tror jeg det begynner å skje ting:) har hatt masse utflod i dag,kenner at det begynner å renne liksom. kjenner veldig mens murring,og press i bekkene som jeg ikke har hatt før,føler på meg at noe er i gang. Er like shuffet jeg oxo hver morgen,tror lissom det skal skje noe men neida. håper det skjer i dag/natt. Andre her som skal føde i skien,telemark som har termin rundt denne tiden?
Mariamsen Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Helt enig! Er like skuffet hver morgen! I tillegg er jeg veldig engstelig for å gå overtid! Føler liksom at den UL termin som blir bestemt så tidlig, er urokkelig og fulgt blindt og slavisk! Nå har jeg 4 dager igjen til termin. Gru-gleder meg!! Har prøvd alt: bringebærbladkapsel, vasking av vinduer, aktivitet, sex, kanel you name it!
Trulte76 Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 jeg håper å få før terminen, men jeg er så forberedt på å gå til terminen, så jeg blir nok ikke skuffet. Blir uansett satt igang rundt terminen, så sliper å gå over terminen da og vente.. Men utålmodig er jeg ja.
Santi og gjengen Skrevet 10. august 2008 #8 Skrevet 10. august 2008 Termin idag og lite action. På kvelden og natta får jeg ofte noen skikkelige tak som virkelig kjennes ut som de tar "der nede". Men så kommer morgenen og en ny dag, og alt stilner...blir gal! Så ja, jeg er like skuffet hver morgen:-) Tre av de fire andre kom før termin, så jeg har håpet en stund allerede, men den gang ei...
¤¤angelina¤¤ Skrevet 10. august 2008 #9 Skrevet 10. august 2008 17 dager igjen og kjempelettet hver morgen jeg våkner og det ikke er noe på gang
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 10. august 2008 #10 Skrevet 10. august 2008 Jeg er også skuffet når jeg våkner om morgenen. 11 dager igjen til termin og ikke et eneste tegn. Venninna mi som hadde termin dagen før meg fikk sin lille prins idag og må innrømme jeg ble veldig misunnelig! Selvom jeg selvfølgelig er glad på hennes vegne. Begynte å grue meg mer etter hun nå er ferdig noe jeg ikke har gjort tidligere :-(
Kjærlighet <3 Skrevet 10. august 2008 #11 Skrevet 10. august 2008 Med de andre to begynte jeg ganske tidlig å bli skuffet når jeg våknet om morgenen og ingenting var på gang. Denne gangen har jeg ikke rukket det enda, har ti dager igjen til termin :-) Men er lei og skulle gjerne ha født nå ja :-D Regner med å komme til det stadiet om ikke så veldig lenge :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå