Gjest Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Han trodde det som var i oppvaskmaskinen var rent. Den koppen hadde vi hatt mme i igår, men den var skylt i rent vann et par ganger. Er så sint at jeg freser her, men hva kan egentlig skje? Er det magevondt eller verre ting?
klg,2 boys now:) Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 går helt sikkert bra.ikke noe å bli så sint for det da..
Teltpluggen Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Eg trur kanskje ikkje da e verdens undergang.. Har sjøl vaska ting i reint vatn før eg har brukt di, sjøl om di ikkje va heeeilt reine når eg skylte di. Men da e jo ein viss forskjell på om da e frå igår, nåke eg ikkje trur e så farlig, eller om da har stått siden forrige veka liksom..
Nit@™ Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Hvis du blir så sint på samboeren din bare pga dette, ja da bør du kanskje revurdere toleransegrensen din. En kopp som er skyldt i går, satt på hode så den er tørr, hvor mye bakterier tror du overlever der? Ikke mange vil jeg tro. Så ro deg ned og kanskje be om unskyldning fordi du overreagerte? Det ville jeg gjort. For jeg tror neppe hun blir syk av det. Det er menneskelig å feile. Du har sikkert gjort en glipp her og der selv.
Gjest Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 er du sint på han for det?? Stakkars mann, du gir ikke inntrykk av å være lettest å leve med. Du skriver selv han trodde det var rent.? han prøvde helt sikkert bare være snill. Dessuten: ingen skade skjedd
Gjest Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 Ja, jeg gjør vel kanskje det, men lillegutt har vært veldig syk, så det her har jeg blitt så sykt nøye på.. Har hørt så mange skrekkhistorier, men da går det sikkert greit. Takk for svar.
Sånn kan det gå Skrevet 10. august 2008 #8 Skrevet 10. august 2008 Om du blir sint så du freser for hendelige "uhell/feiltagelser" som overhode ikke spiller den minste rolle, så må både du og samboeren din ha et ganske så slitsomt liv.
Gjest Skrevet 10. august 2008 #9 Skrevet 10. august 2008 Men jeg synes jo det blir litt feil å anta sånne ting ut ifra et innlegg og? Jeg ble sint denne gangen fordi vi har snakket om dette så mye hjemme ettersom lillegutt har vært syk. Jeg skjønner at det ikke var med vilje, og ordla meg sikkert feil også.. Sånn blir det kanskje når man har bekymret seg konstant i 7 mnd, men jeg ser nå at jeg overreagerte.
Mammaen til Isak Skrevet 10. august 2008 #10 Skrevet 10. august 2008 Da burde du ha skrevet det i innlegget ditt! Forstår din bekymring, men ikke noe vits bli så sinna uansett vel. Det går nok fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå